Tej-chi

The Milkman

The Milkman

Újévi Szössz 1.

2024. január 01. - The milkman

Igen, mint várható volt, az emberek alapviselkedése nem fog megváltozni 2024-ben sem. Mottó: Legszebb öröm a káröröm, avagy szívesen hallgatunk nyomorúságos ( elegánsabban: lúzer) történeteket.Mint ez: Egy színházi alkotócsoporttal 10 nap alatt összehoztunk egy másfél órás darabot, amit a közönség - szilveszter este - jól fogadott. Rám az egyik főszerepet osztották, ami amellett, hogy megtisztelő volt, sok-sok tanulással járt. A próbafolyamat során estem-keltem, többször lefagytam, Az egyik ilyen "bénázás" után odajöttem hozzámegy fiatal játszótársam és azt mondta: - Figyelj, látszik hogy ez kicsit sok neked... Sz@rjál bele, nem baj ha botlasz, de az sem ha egy egész jelenetet kihagysz... És mély "empátiával" megveregette, csatakosra izzadt hátam.

A darab szinte hiba nélkül lement, a rendező és a dramaturg is elismerően szólt a teljesítményünkről. De... De "figyelmes" kollégám nem hagyta szó nélkül a "dolgot": - Figyelj - asszonygya' - figyel csak, itt és itt - mutatja a szövegkönyvet - kihagytál egy-egy (egyébként teljesen jelentéktelen) mondatot. És néz. és néz...

- Köszönöm, hogy szóltál, te viszont remekeltél, ugye? - igen, bár nálam is...És elharapta a szót. Én pedig majdnem a torkát. Hát így...

- Boldog új évet , Magyarország!

A bejegyzés trackback címe:

https://saratov.blog.hu/api/trackback/id/tr1918292635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása