Tej-chi

The Milkman

The Milkman

Az ügynök élete 3.

2021. augusztus 27. - The milkman

Megnősültem, így párosanyag-kibocsátásom drámai mértékben megugrott...Gondoltam viszek belőle néhány adagot az osztrák fővárosba: Bécsben jártam, korán keltem, néhány dolgot megfigyeltem. 3.rész

1.Nagyon kevés a hajléktalan. A pályaudvarok, metróállomások és a belváros is "free from homeless" övezet. Jártamban-keltemben persze találkoztam néhánnyal a város egyes részein. Német szót nem hallottam tőlük, az ékes magyar nyelvet viszont annál többen ismerik... Vajon hol tanulhattak meg a bécsi hajléktalanok magyarul ? (A helyes megfejtők között alig használt villamosjegyeket sorsolok ki. Persze, hogy osztrákot !!!)

2.Sok a szabadtéri koncert: legyen szó egy tér közepén álló zongoráról, (és a mögötte ülő zenészről) vagy éppen egy rock-roll buszról, amelynek tetejéről nagyonis élő koncertet ad egy banda. S láss csodát: az emberek megállnak, hallgatják a zenét és  tapsolnak. Tudom, hogy a Zoli, a Mága, nagyon jó és drága, de csak akadnának olyan zenészek is, akik hajlandóak lennének - némi pénz ellenében - egyes köztereken gyakorolni a szakmájukat. Mindenki jól járna. Sicher. Mert Bécs - ezt tapasztalom - jól jár...

3. Práter. Ostoba fráter, aki azt mondja: egy vidámpark pénznyelő kráter. A bécsi vidámpark jól működik. Na, hát ezt meg honnan a fenéből tudom ? - kérdezhetik olvasóim, akik már unják azt, hogy "odaátmindenjobb'"... Mi sem egyszerűbb: a Prater-ben vidám embereket láttam. És egy Vidámpark ugyi' azért van, hogy az emberfia jól érezze magát. Azt, hogy Budapest miért nem engedhet meg magának egy "Kisprátert" , nemtom'. De azt igen, hogy sok magyar viszi ki a gyerekeit Burgenlandba és Bécsbe, hogy egy jót szórakozzanak. Mert megérdemlik.

Velünk pedig a magyar politikusok szórakoznak. Mert megérdemeljük.

Ügynöki beszámolómat zárom, utolsó mondataim miatt a csendőrséget várom...

Mm

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://saratov.blog.hu/api/trackback/id/tr3916672372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása