Tej-chi

The Milkman

The Milkman

Tapéta

2024. március 21. - The milkman

Bizonyára sokan ismerik Oscar Wilde, halálos ágyán elsuttogott utolsó mondatát: "Mindig is idegesített ez a ronda tapéta, egyikünknek menni kell..." Hát igen. Egy géniusz a halál kapuja előtt sem hagyja ki a ziccert...

Nekem hosszabb munkahelyi agónia jut(ott). Hétről-hétről, aztán napról-napra éreztem, hogy nem illek munkáltatóm drapériájához. Pedig igyekeztem életben maradni. Szépen gyarapodott angol és olasz szókincsem: ("Il bagno é sulla sinistra" ), pontosan érkeztem és távoztam (nota bene: ez manapság nem alapvetés egy munkahelyen...) és munkatársaim mellett már néhány törzsvendég nevét is megjegyeztem. De ez a belcsíny. 

A stílus: maga az ember. S mivel "búúúúmer" stílusom alapvetően elüt a gyorséttermi sormintától... Mennem kell.

Elköszönök Kingától, aki kedves volt hozzám, bár látássérült, akárcsak Annamária, akitől minden második csütörtökön (nagy titokban, a vendégtérben) megvásároltam a Fedél nélkül című újságot. Aztán itt volt Éva, aki nem csak a mosdók tisztaságát őrizte, hanem diplomás - és szegény - nyugdíjasként az emberi lelkekre is próbált figyelni, de utóbbiban - kedves magyar polgártársaim, erre jöttem rá 4 hónap alatt - nagyon nagy a mocsok.

Hát ja. Ez nem olyan elegáns kilépő mondat, mint az angol írózsenié, de nekem ez labda jött a kapu előtt. Berúgtam.

Tegnap este. És most keresek új tapétát.

Mm

A bejegyzés trackback címe:

https://saratov.blog.hu/api/trackback/id/tr9818359733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása