Tej-chi

The Milkman

The Milkman

Alkat

2024. március 10. - The milkman

Megosztotta titkát egy amerikai tömeggyilkos aki, éveken át tartó ámokfutása alatt 28 nőt gyilkolt meg, miután megerőszakolta őket. Arra a kérdésre, hogy milyen szempontok szerint választotta ki áldozatait pontos választ adott: ösztönösen feltűntek neki a csinos - mert fiatal áldozatai voltak - de "gyenge" hölgyek. Megfigyelte őket bevásárlóközpontokban, a forgalmas utcákon és testtartásukból, viselkedésükből "kiolvasta", hogy melyikükkel érdemes kikezdeni és ártatlanul meghívni egy találkozóra. - Sosem tévedtem... - mondja "szerényen".

Elgondolkoztatott az eset. Az elmúlt közel 6 évtizedben jómagam is felhívtam több predátor figyelmét, magamra. Valószínűleg a "nézésem vagy a járásom" alapján olvasható ki belőlem, hogy sebezhető vagyok. Persze hiányos műveltségem,a neveltetésemből bennem tomboló kisebbrendűségi érzés is szerephez jut megjelenésemben, de mégis... Valahol mindig abban bíztam, hogy az átlagosnál jobb színészi képességeimmel nem lepleznek le a humán ragadozó társaim. De az idő nekik dolgozik... Aki engem figyel, előbb-utóbb rájön, hogy ideális alany vagyok: belém lehet kötni, meg lehet alázni, le lehet becsülni. Ilyen ALKAT vagyok. Hm. Ezen már nem lehet változtatni, de azért jó, hogy ennyire tisztában vagyok vele. Igen, ezt nem önsajnálatból mondom. Ez hasznos tulajdonság. Ha egy tömeggyilkos-szatír engem végigmérne , minden bizonnyal kijelentené: " Na, azért ilyen gyenge nyúlra nem lövök. Van szakmai önérzet is..."

Igen. Minden alkat kérdése.

MM

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://saratov.blog.hu/api/trackback/id/tr3718350133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása