Tej-chi

The Milkman

The Milkman

Van-e élet a halál előtt ?

2019. július 22. - The milkman

Ha jól tudom, Feldmár András filmjének/könyvének/előadásának címe ez.

Mai szabadnapomon csupa olyan emberrel találkoztam, akikkel - nem tervezetten - erről beszélgettünk:

Egy szenvedélyes környezetvédő és filantróp művész szeretné közelebb vinni az embertársait az élet értelméhez. A művészeten keresztül. Ő volt az első, akivel - ebben a témában - néhány délelőtti órát töltöttem. Aztán kicsivel később elsétáltam hajdani munkaadóm , éppen felújításra váró üzlete előtt és ismerős sziluettet pillantottam meg.-  A P. Feri ! - villant be.

24 évvel ezelőtt is ő rakta "rendbe" az asztalos szakmával járó "szépségeket" a drogéria láncnál. És még ma is csinálja. Leültünk egy kávé mellé és az ÉLET értelméről beszélgettünk. (Feri 58 éves, 3 leánygyermeke és 1 felesége van, a napokban születik fiú unokája ) Más volt a szókincs,mint délelőtt de az életigenlés nagyon "ottvolt" a mondatokban. Régi barátként váltunk el egymástól.

Este pedig egy spirituális egyesület tagjaként mélyültem el olyan beszélgetésekben, ahol az élet értelme (és sajnos a kézzelfogható halál ) is megjelent. A korosztály az erős ötvenesek/hatvanasokból állt és  - nemcsak ezért - kendőzetlenül osztották meg egymással gondolataikat.

Miközben mindenki "átengedi magát" egy felsőbb intelligenciának, bárhogyan is nevezzük őt vagy azt.

Az én nyelvezetem egyszerű. Én ezt a szöveget dúdolgatom, miközben szerdán bemasírozom a Tejcsarnokba:

"Most élsz, most vigyázz, hogy jól csináld,
mert a legapróbb hibád megbosszulja önmagát.
Most élsz, most örülj, hogy szép a nyár,
most örülj, hogy van ki vár, és a két karjába zár."
Mm

A bejegyzés trackback címe:

https://saratov.blog.hu/api/trackback/id/tr1614975786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása