Tej-chi

The Milkman

The Milkman

Saratov van a palacsintában...

2019. január 30. - The milkman

,,,gondoltam, amikor elkezdtem első műszakomat egy neves élelmiszerlánc Tejosztályán.

Mert a nagyon kedves és meleg fogadtatás mellett (hálásan köszönöm A. és K.) megtapasztaltam:

a Tejosztályon 4 Oláfnyi hideg van. Különösen a raktárban, ami egy akkorka hűtőládikó, mint a lakásom...

- Ez akartad Milkman !?- tettem fel a kérdést magamnak .- Igen. Tejben vagyunk ! - válaszoltam vacogva.

Akkor ÉLESZTŐŐŐŐ ! (mert azt is tartunk: hátul, balra az alsó polcon, 5 dekás kiszerelés) !!!

És beindultam ! Csattogtak a jégcsákányok, Titanic módjára estem neki a jégszekrényeknek, töltöttem az árut és a munkaidőt... Jól esett ! ... (mit a jégeső Villányban, de ez csak gyenge vicc volt.)

Tényleg jó volt az első nap: NAGYON sok bátorítást kaptam a kollégáktól (köszönöm még 1X !) sok vásárlóval találkozhattam (néhányan megakartak etetni hallal, de csattogva odébbálltam...) és úgy érzem tettem valamit azért, hogy Magyarország jobban teljesítsen. (Ha más nem a Téli olimpián. Mert most már simán beneveznék, hiszen BÍROM a hideget)

Most itthon vagyok, áldom a FŐTÁV-ot és holnap feladok egy hirdetést a neten:

Jó állapotú (hideg), Saratov hűtőszekrényem akár (ingyen is ) elvihető. Csere nem érdekel.

Milkman

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://saratov.blog.hu/api/trackback/id/tr7514599104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása