Tej-chi

The Milkman

The Milkman

Energia

2020. június 21. - The milkman

Szokatlan és nagyon erős energiákkal találkoztam a hétvégén. A Dunakanyarban átélhettem, hogy "Habár fölűl a gálya,S alúl a víznek árja, Azért a víz az úr!". Útlezárás, vasúti forgalom többhetes kiesése, turista útvonalak eltorlaszolása kísérte (kíséri) a természet haragját. Megérdemeljük. Ez a Föld energiája. Visszatérve a viharzónából , itt volt a Színház és Filmművészeti Egyetem melletti tüntetés. Sokan voltunk, erősek voltak a szónokok , jók a pörformásznok, de ez az összefogás valószínűleg kevés a hatalmi arrogancia ellen. Ahol nincs empátia, ott nem tudsz fogást találni. Ez a hatalom energiája. Lezuhansz. Vagy... elfogadod a pénztől ragadó "segítő kezet". Mindenesetre: Hajrá SZFE !

Utoljára hagyom a tiszta energiát: Benedek Tibor erejét. Kivételesen szerencsésnek érzem magam, hogy személyesen ismerhettem őt. Előkerült egy videó is, ahol "vízilabdázunk" egy színpadon. De nem ettől felejthetetlen az ő személye. Hanem azért, mert miután elküldtek az állásomból, kétszer is megkeresett azzal, hogy "mi van veled, Tamás?". Majd leírta azt a nagyon negédes, de mégis erős mondatot, amit jómagam szoktam küldeni neki, a mérkőzések előtt: "Az ERŐ Veled van ! ". Ez az EMBER akkor sem felejtett el engem. amikor én "mezei állampolgárként" kerestem az új utat életemben, ő pedig építette edzői karrierje következő csúcspontját: fiatal embereket tanított meg a sport szeretetére.

Benedek Tiborban benne volt a Föld minden pozitív energiája, és mentes volt a hatalom arroganciájától.

Tiszta energia. Na, "Dicsőséges nagyurak!" Ez kellene bevinni a magyar közgondolkodásba.

Mm

A bejegyzés trackback címe:

https://saratov.blog.hu/api/trackback/id/tr2015905958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása