Tej-chi

The Milkman

The Milkman

Szép Margit

2019. augusztus 05. - The milkman

Régóta ismerem Margitot. Tulajdonképpen amikor Budapestre kerültem, ő volt az első, akivel igazán közel kerültünk egymáshoz. Tetszett, hogy frissen nyírt fű illata van, hogy kacéran magára enged mindenkit: biciklist, bringóst, kutyákat, focistákat, frizbizőket, szerelmeseket és hajléktalanokat egyaránt.

Sokáig kihasználtam őt. Ha ismerőseim jöttek vidékről, kötelező programként meglátogattuk  Margit szép szigetét és...valamit csináltunk. De volt egy időszak amikor teniszezni jártam az említett hölgy salakkal leterített telkére, máskor - ha már sport - rekedtre ordítottam magam a vízilabda mérkőzéseken: "Be-ne-dek Ti-bi !!!"

Igen. És sétáltam szerelmesen is a nagy fák alatt , és akkor nem ordítottam...

Az elmúlt hónapokban két, valóban megbízható embertől is hallottam, hogy már "többen" érezték Szent Margit jelenlétét a szigeten.

Mivel az utóbbi időben sok időt töltök Margitnál (roller, taiji, meditáció, olvasás és ... csapolt meggysör...) elhatároztam, hogy megszólítom, eképp':

Margit, szép Margit
Tudnál-e szeretni
télen is nyáron is reggel is este is,
s nem szöknél,
nem szöknél el mint a szél?

Margit, szép Margit
Hinnéd-e hitemet
jólétben keservben kincsek közt szegényen,
s nem adnál, nem adnál más senkiért?

(Szöveg: Kántor István)

Margit meghallotta szavaimat és két dolog is történt velem:

1. A lombos fák alatt rádöbbentem , hogy mennyire szerelmes vagyok és "lendületesen" eljegyeztem barátnőmet, Klárit.

("Tudnál-e szeretni , télen is nyáron is, reggel is, este is ?")

2.Taiji gyakorlat közben - váratlanul - megjelent mellettem egy hatvanas kínai férfi és nagyon udvariasan bemutatott néhány taiji és kung fu harci gyakorlatot . majd "elszökött, mint a szél.."

Természetesen óvatosan bánok Margit ajándékaival és jóhiszeműségével. Kora délután kislányommal voltunk a Szigeten, most rollerre pattanva teszem meg újra a mintegy 10 perces utat.

És mivel szüleim így tanítottak: amint belépek az"ajtón" , teljes szívemből köszöntöm Margitot és eltöltök a birodalmában néhány szép órát.

Igen, most már látom a fától az erdőt...

Köszönöm, Szép Margit !

Mm

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://saratov.blog.hu/api/trackback/id/tr1914996412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása