Tej-chi

The Milkman

The Milkman

Be van gyulladva minden(ki)

2019. július 25. - The milkman

A világirodalomból ismert Bogyó és Babóca egyik kedves történetének a címe: a Fülgyulladás.

Nos ez ért utol engem is, így a Tejcsarnok helyett az orvosoknál jártam. Azaz jártam volna , de a helyi rendelőintézetben "szabadságolás miatt" nem volt orvos. Mindezt a Betegirányítónál mondták el. Nem értem be ennyivel: megkérdeztem mikor lesz legközelebb és pontosan hány órakor lehet hozzá bejelentkezni. Na, ez már sok volt. A Betegirányító "szakember" is befeszült és a sorban mögöttem álló egyik "Betegtársam" is beszólt, hogy - Mi lenne, ha már elmenne innen... És kereste még a becsmérlő jelzőt, de mivel fülbeteg vagyok.... nem hallottam.

Mindenesetre jónak láttam lelépni (már a "Bisztonsági" ember is méregetett), mielőtt a Balesetsebészetin kötök ki. Be van gyulladva mindenki...

Magyarországon a privát ellátásban nincs szabadság. Pénzért szinte azonnal fogadnak és megvizsgálnak. Így is lett:

- Középfül gyulladás - szólt az ítélet, orrcsepp, kíméletes életmód és egy hét múlva elmúlik. - A számlát az Ön nevére írhatjuk ? - és már kint is voltam az utcán. A gyulladás pedig bent, a fülemben. És egyre jobban gyötört. Elmentem hát Malackához, hogy megnézzem mit csinál... Igazából Füleshez kellett volna mennem, de az szabin van, tudom. Így irány a Házidokim, mivel gyulladt füllel nem akarok a hűtőházban szambázni.

A Rendelőintézet viszonylagos nyugalmát, a nyári helyettesítések miatt "túlhajszolt" asszisztensek perpatvara törte meg . Többször is. Nem értettem a pör okát, de rendesen osztották egymást, még a mi kis Erzsikénket is, aki egyébként nagyon segítőkész nővérke. De a Három Nővérek egyike különösen formában volt és csak úgy durrogtak utána az ajtók... Be volt gyulladva...

Kaptam fülcseppet és másik orrcseppet, no meg 3 nap táppénzt.

Jaj, de nem örültek ennek a Tejcsarnokban ! Gyulladtak az idegek ott is...Pedig nem vagyok táppénzcsaló. Csak fáj a fülem...Gyulladt.

Ezek után már meg sem kottyant, ahogy a gyógyszertár felé menet, egy látszólag normálisnak tűnő férfi mindenkinek "odamondogatott". Nem szépeket.

Hazaértem és megállapítottam: nem csak én vagyok beteg... Ez az ország be van gyulladva.

Kellene valami humán csepp és kíméletes életmód.

Azért, hogy legalább egymást kíméljük meg, magunktól.

Mm

 

A bejegyzés trackback címe:

https://saratov.blog.hu/api/trackback/id/tr9414980334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2019.09.26. 21:52:51

@manson karcsi: bocs, ezt a kínaishoz akartam írni, de valamiért így lett.
süti beállítások módosítása