Tej-chi

The Milkman

The Milkman

Valami bűzlik...

2019. június 05. - The milkman

... és nem Tániában'   hanem itt és most: szarszag kering a mínusz egyen. Reggel hét óra magasságában. Igen a Tejcsarnokban ! Zseniális marketing fogásnak is tűnhet, de nem biztos, hogy minden részlegen ideális...A pelenkafogyásnak és a légfrissítő eladásnak valószínűleg jót tesz, de különben...

De lehet, hogy csak én nem értem az "illatmarketing" bonyolult rendszerét...(főleg úgy, hogy 28 fokon kell ezt elviselni...)

Bár nálam bejön: én szarul érzem magam ettől...

De hamar kiderül: többen is. Sőt ! Maj'nem MINDENKI.

Összegezve: Pünkösd előtt, követhetetlen árakcióktól "támogatva" ( pl. ha MOST kettőt vesz, a felét visszakapja... de nem MOST...), az egyre növekvő munkaerőhiányt a nyugdíjas piacról MEGOLDÓ toborzóirodán át ( rövid story:  - K' bácsi, ma miért nem jött be dolgozni  a tejcsarnokba ?! - Itt vagyok én lelkem, a Margit körúti tejcsarnokban, jól is megy a munka...bááár.... - Jaj, K' bácsi, egy megállóval előbb tetszett leszállni...), a MÉRHETETLENÜL JOGOS vásárlói panaszokig ("...de uram, ez a modortalanság...") minden szar ,minden szinten előfordul.

Én tudom , és átélem. . De azt is tudom, hogy magasabb szinteken ( nem a mínusz 1-en) ezt másként látják. És - onnan nézve - igazuk van.

De én az Alagsorból jelentem. SZARszag van . És felfelé tör.

Tejreigazítást vállalok !

Mm

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://saratov.blog.hu/api/trackback/id/tr3914880770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása