Tej-chi

The Milkman

The Milkman

Nekem 80.

2019. május 21. - The milkman

Ha hiszik, ha nem , ma is találkoztam Helmuttal. És ma is nagyon beszédes volt: hetedik gyermek volt egy nyolcgyermekes családban, de az apukájának - sage und schreibe - 19 testvére volt...

...és van egy öccse, aki 73 évesen lett... igen: újra apa. Ez már sokkolt, ezért megkérdeztem tőle, mi a titok ?

Persze nem tudja... de mégis ! - Minden reggel megborotválkozom ! - árulja el csillogó szemmel.

Na akkor én - mától kezdve - reggel is és este is előveszem a zsilettet. Sitty-sutty !

Lekezeztünk, elment.

Jó hangulatban értem haza, de hamarosan szomorú lettem: a liftben olvastam, hogy a házban lakó J. bácsi (inkább úr) , életének 80. évében csendesen elhunyt. A harmadikon lakott ő is, gyakran találkoztunk, néha beszélgettünk.

Nem tűnt betegnek, sőt... csak lefutott a film. Isten Önnel J.úr !

Apropó film. Találkoztam lányom kosáredzésén azzal Indexnél dolgozó újságíróval, aki engem egy kissé "megcelebrált." Elmondtam neki is, hogy mindenkinek jót tenne - főleg 50 év környékén, de lehet, hogy már előbb - ha készülne az életéről egy rövid film. Nem ahogy ő látja magát, hanem ahogy egy kívülálló leszűri az általa elmondottakat, megismerve történetét. Biztosan érdekes felismerések születnének.

Igen, az ÉLET egy film. Rövid ? Hosszú ? Dráma ? Vígjáték ? Nem tudom. Csak... csak nehogy kimaradjál belőle.

Ugye, Helmut ?

Mm

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://saratov.blog.hu/api/trackback/id/tr1014843140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása