Tej-chi

The Milkman

The Milkman

Vasárnap délután... (1.rész)

2019. május 12. - The milkman

"... a város meghal egy kicsit,.."- dúdolgatom a hétvégi műszakom előtt és arra gondolok, hogy ma pontosan meg fogom figyelni: kik és hogyan vásárolnak vasárnap kora este.Hátha rájövök arra is: miért kell vasárnap este nyitva lenni egy 1400 négyzetméteres élelmiszer boltnak, egészen 20 óráig ...

Na de ember tervez , a másik ember végez: mivel több - fiatal - munkatársnak nem akaródzott bejönni dolgozni , (hát... jájgát a macska...) megszületett a döntés: a "Szárazon" fogok dolgozni. Azaz a Száraz osztályon, amihez odatartoznak az italok is.

No, de akko' mér' száraz ? - kérdezhettem volna, de meg akartam úszni szárazon, ezért az üdítős italokkal teli rollkocsival nekivágtam a polcoknak. És töltöttem. Nem magamnak, hanem a polcoknak. Ők meg elfogadták,

- Szép esténk lesz ! - gondoltam...

Kérdésemre - miért gyünnek' be az emberek ,vasárnap este,langyos 20 fokban a Tejcsarnokba vásárolni - hamar megkaptam a választ: pásszióból. Íme a szociológiai gyorskép: Nagyon nyugodt, nézelődő, legtöbbjük szinglinek "mondott" , többségében nőnemű , inkább időtöltés, mint vásárlás céljából a Tejcsarnokban időző magyar ember.

A legjobb sztori ebből a "csapatból" egy 50-esnek látszó, 150 ezresre becsült ruhadarabban vásárolgató hölgy, aki burgonya ízesítésű chips-et AKART venni, minden áron.

Röviden bemutattam neki egy chips CV-jét: burgonyának elvetik , kiszedik , nagyüzemben előkészítik, sózzák , sütik ( csak egészséges olajban !!!). oszt' most itt van: Sajtos, Paprikás, Satöbbis, no meg a Sózott Natúr. A szerencsétlen, felszeletelt burgonya , maga. De burgonyás chips, esetleg krumpli reszelékkel...

No, olyan - sztem - NINCS ! Nem hitte, én pedig  - krumplibogár üzemmódban - udvariasan visszarepültem az Italok közé.

Itt megbújok egy kicsit ... és később folytatom.

"Egészség legyen... meg beteg ember"- mondják az orvosok és igazuk van.

Én látom a Tejcsarnokban:  van mindenből, elég...

Dryman

 

A bejegyzés trackback címe:

https://saratov.blog.hu/api/trackback/id/tr5214822726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

janika1999 2019.05.13. 10:08:06

Üdv Tamás!
Gratulálok a cikkeidhez, videokhoz!

www.penzcentrum.hu/karrier/igy-vereztettek-ki-a-magyar-topmenedzsert-milliokat-keresett-ma-arufeltolto.1078015.html?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link

e, legutobbi után döntöttem el, hogy irok.
én: "Mutass még valakit, aki azt mondja, oké, elengedek mindent, és megelégszem ennyivel. "
meghivhatlak egy kv-ra , amikor ok?
üdv. Attila
janika1999@citromail.hu
ui: most még, megtaláltam a neten a Hit rádios nyilatkozatodat, és - bár véresen komoly volt, de mégis sokszor tudtam bizonyos alkalmakkor nevetni, amit külön is köszönök!

Doris1972 2019.05.13. 11:33:41

Kedves Tamás!

Én nem felejtettelek el, bár a Mom Parkból eljöttem, de Marcsika mindig tudósított, hogy mi van veled. Örülök, hogy azért túl tudtál lépni az akadályokon és le tudtad vonni a konzekvenciát ilyen jó kedvel mint ahogy a riportban nyilatkoztál. Igazolom, míg te voltál a cég vezetője és a MOM parkos lányok nagyvezíre :) , a világ legkedvesebb és legemberibb főnöke voltál. Kitartást és egy igazán neked való jó helyet kívánva, üdvözöl: Tóbiás Dóri a Mom parkos lányok közül

Inci69 2019.05.14. 21:31:23

Kedves Tamás!

Lehet, hogy a hölgy burgonyasziromra vágyott...az is finom. :-)

Csatlakozom Doresz-Doris üzenetéhez szerintem leírta, hogy mi mit gondolunk máig is rólad.
A kávéja nekem is hiányzik, de jó tanuló voltam, mert most én főzöm olyan baromi erősre.
Szerencsére a kemény mag tartja a kapcsolatot, jó barátok maradtunk. :-)

Hatalmas ölelésem és soksoksok boldog percet kivánok...( A Hamlet rajta van a bakancs listán :-)))

még egy Momparkos lány és szerintem ide írhatnám a többiek nevét is :-)))))

Inci
süti beállítások módosítása