Tej-chi

The Milkman

The Milkman

Most lőj!

2023. augusztus 06. - The milkman

Most lőj! Gól! - ordította Szepesi György sportriporter. Én is majdnem ordítottam, amikor értesültem a hírről: a honvédelmi óra keretében lőni is elviszik az általános iskolás korú gyermekeket. Én már a honvédelmet, mint tantárgyat sem értem, de fegyvert adni egy serdülő kisember kezébe, háááát...

Tessék mondani: mikor jön el a gránátvetés ideje? 10 évesen? Mikortól javasolják karácsonyi ajándéknak a Kalasnyikov gyerekváltozatát? Tartsunk-e születésnapi baráti összejövetelt egy lőtéren? Persze csak 14 év alattiaknak.

Tényleg ez a legnagyobb probléma az oktatásban: az általános iskolások jelentékeny része nem tud lőni?

Én ezt a világot egyre kevésbé értem. Be is iratkozom egy nyugdíjasoknak szóló új tanfolyamra: "Ne terheld a családod, sem az államkasszát. Hat módja a csendes öngyilkosságnak."

Igen, csendes. Mert lőni mi nem tanultunk meg.

Bummm

A bejegyzés trackback címe:

https://saratov.blog.hu/api/trackback/id/tr2018187411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása