Tej-chi

The Milkman

The Milkman

Nem értem

2021. december 19. - The milkman

Nem értem. A Debrecenből induló vonatokon, a kalauzok munkáját fegyveres kísérők "segítik". Hűha. Mi történik a cívis városban ? Odáig követtem a "dógokat", hogy sorra cserélik le az edzőket, a nem az elvárásoknak megfelelően teljesítő "látványsportcsapatok" éléről. Jó. Csak számolok: ha Peter Stöger havi 15 millát keresett a Fradinál, akkor a spanyol Carillo mester már 5-6 millióért leül a Loki kispadjára. Plusz a "team", lakhatás, etc. Mondjuk megáll havi 20 000 000 forintból. Ehhez képest mennyit keres egy kalauz ? 200 000 forintot ? Talán. De amíg Carillonak nem kell testőr, egy "sima" debreceni vasutasnak jár. Rögtön fegyverrel. Szeretném látni a kísérő munkaköri leírását. Mire jogosítja fel a MÁV a biztonsági munkatársat ? Mikor használhatja lőfegyverét ? Lejárt bérlet felmutatásakor ? Durr ! Maszk nem megfelelő viselése esetén ? Durr ! Gyanús mozgás ? Durr !

Szóval... nem túlzás ez a szigor ? Én értem, hogy az utazóközönséget "edukálni" kell. Azt is tudom, hogy sokan irigylik az amerikai polgárokat, akiknél mindig van egy-két lőfegyver, ha kiteszik a lábukat a bekamerázott lakásukból...

De én speciel nem akarok ilyen világban élni. Legyen több kalauz a vonatokon, legyenek kamerák a kocsikban, de NE legyen fegyver. Jó. No, akkor kérek egy jegyet Debrecenig. Helyjegy ? Igen. Hogy mi ? Golyóálló fülke ? Hm. Igen. Olvastam, hogy az"interszitin" nagy a lövés-menés...Hajdú judu ? Durr ! A vonat nem focipálya ! Itt nem bohóckodunk. Vegye komolyan az utazást, mert a következő golyó a fejébe száll. Megértette ?! Őöööö. Nem. Nem értem.

Mm

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://saratov.blog.hu/api/trackback/id/tr2516787682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2021.12.19. 17:28:09

kalauz a tengeren van. vasúton utaskísérők, vonatvezetők vannak. és jegyvizsgálók voltak.
süti beállítások módosítása