Tej-chi

The Milkman

The Milkman

Védett férfiak

2021. június 12. - The milkman

Mint már meséltem, barátnőmnek Margitnak (Bélabá' lánya) saját szigete van a Dunánál. Gyakran felkeresem őt. Margit most szintet lépett. Meghívta pompás vendégházainak egyikébe a portugál labdarúgó-válogatottat. Bezonyám'. Stul-stul-stul, Ronaldóstul. Egy okkal több, hogy a BKV eddig még ki nem gyulladt, 26-os járatával kicsapassak a szigetre. A buszon alaposan körülnéztem és egy "gyanús" férfira lettem figyelmes. Maszkomat óvatosan félrehúzva, meg is kérdeztem a mellettem dülöngélő polgártársamat, cinkosan biccentve a sportos,kreolbőrű férfi irányába: - Bocs,itt... EZ ,nem Brúnó FernandEZ ?! Utastársam nem méltatott válaszra . Ettől még nem kizárt, hogy a manchesteri középpályás kiugrott busszal a közeli CBA-ba, ropiért...Hmm. Nyomon vagyok...

A Szabadtéri Színház mellett szálltam le, "Brúnó" továbbutazott. Ez a tény teljesen nyilvánvalóvá tette, hogy Ő volt a rejtélyes utas.(lévén, a következő megálló a hotel volt. Nnnna. Lebuktattam Fernandest...)

A kolostor mellett becsekkoltam Margitnál, kicsit depis volt. Lehet, hogy megjött neki. Az emelt nyugdíja. Viszont megdicsértem, mert gyönyörű szép virágcsokrok hevertek formás lábainál. Gyorsan elhadartam neki, mi a látogatásom célja. Ő csendesen biccentett és a közeli vendégházak felé pillantott.

GO! Lelkesedésem hamar lelohadt. A szállodát ugyanis alig lehetett látni a  DUPLÁN kihúzott kerítésektől. A külső kordonra pedig - biztos, ami biztos - fekete műanyaghálót feszítettek... Azt talán mondanom sem kell, hogy rendőri védelem is járt az objektumhoz, akik Pintér Attila előírása szerint "tolódással" védték a ... a mit is ?! Hát a portugál csapatot. Egy igazi, hátranyilazós csellel ki akartam kerülni őket, de megállítottak : - Hova ? Hova ? - Időpontom van, Ronaldohoz jöttem. Egyérintőzni ! - mondtam határozottan. Összenéztek. Visszanéztek. Lenéztek. - Ez nem a hely, ahol viccelni lehet, viszontlátásra...

Lógó orral visszaballagtam barátnőmhöz, Margithoz. - Te Margó, nem túlzás ez ?! Ennyire KELL védeni ezeket a férfiakat ?! Dejszen' kedden meg fognak támadni minket, hetvenezer embör előtt ... Addig nem lehet őket megpillantanyi' se?! Margit nem válaszolt. De én nem adom fel ! Amíg tart az EB, sűrűbben vizitálok a Nyugati aluljáróban. Biztos vagyok benne, hogy egyszer felbukkan egy "finom" croissantért a Pogba-Mbappé duó...

Őket nem kell védeni. Igazi férfiak.

Mm

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://saratov.blog.hu/api/trackback/id/tr7416589786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása