Tej-chi

The Milkman

The Milkman

Én nem tudtam azt, kérem...

2021. március 10. - The milkman

"...és jó, hogy megmondták, hogy addig jár a korsó, míg el nem lopják." Bródy János 50 évvel ezelőtt írt szövege nem vesztette el aktualitását. Mindez onnan jutott eszembe, hogy az "állam" által megbízott, a digitális tanulást lehetővé tevő, KRÉTA-rendszert kifejlesztő cég képviselője bevallotta: "Nem voltak felkészülve a jelentős rendszerterhelésre, a felhasználói rohamra." Ennek köszönhetően a rendszer összeomlott. (Sok száz szülő és tanár idegrendszerével együtt.) Csendben megkérdezem az illetékes bajtársat: - Mégis, mire számítottak ?! Tán' arra, hogy ímmel-ámmal bejelentkezgetnek diákok-tanárok, majd rövid csacsogás után átadják a terepet a többi társuknak ?! "Mindenkinek egy perc, gyerekek...ne terheljük túl a rendszert ! Ez nem az egészségügy. De még csak nem is a stadionfenntartás. Ez a Kréta. Törik-kopik. Elfogy."

Na, hát így jártunk. De ez az őszinte, krétás beismerés felbátorított arra, hogy idén kevesebb adót fizessek, valamint arra is, hogy néhány számlámat pihentessem, amíg jobb idők köszöntenek ránk... A szöveg pedig hasonló lesz, mint az illetékes "szakember" magyarázata:

"Én nem tudtam azt kérem, hogy drágább lesz minden, a fizetésem pedig... ó az... meg sem billen. És azt sem tudtam kérem, hogy jön ez a járvány , s bár jól teljesítünk , csak ülünk a járdán. S azt sem tudtam kérem, amíg el nem mondták, hogy a világon a legjobb hely, az...nem Magyarország."

Visszaadom a szót Bródy Jánosnak. Remélem a rendszer még ezt elbírja:

"És azt sem tudtam azt kérem, hogy nem szabad lopni, szegény emberekkel mindig kitolni...

De, most már mindent tudok és mindent megértek (?!), és a Krétát is kiismerem... Bi-zony..."

Mm

A bejegyzés trackback címe:

https://saratov.blog.hu/api/trackback/id/tr3516456698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása