Tej-chi

The Milkman

The Milkman

Elszúrtuk...

2021. február 08. - The milkman

Várok a soromra. A vakcinámra. Szociális szférában dolgozom, de még nem vagyok 60 éves. Asszem' nincs krónikus betegségem, bár régóta szorongok... Furcsálltam, hogy a közvetlen kollégáim közül ketten már megkapták az oltást. Az egyikük "okosba lejátszotta" az előző munkahelyével (ami szerencséjére egy kórház volt ) a dolgot. Behívták, beadták, sőt azóta már a második körön is túl esett. Védve van. Ja, ő nem regisztrált. Biztosra ment... A másik kolléga regisztrált, sőt levelet is írt  a gov.hu-ra ,  hogy "őmárpedig szociális munkás, és sok emberrel érintkezik", meg talán azt is leírta, hogy "szereti a kormányt ..." Mindegy ! Behívták,  beoltották, most várja a második kört. 

Ejha ! - mondtam magamban, itt cselekedni kell ! Azt ugyan várhatom, hogy a Győrfi Pali lefogjon, a Müller Cili pedig - miután megkérdezte, hogy melyik szérumot kérem - belém vágja a fecskendőjét... Sem tőlük, sem a háziorvostól nem kérek ilyet.

ACTION !

Mivel nem rendelkezem "megfelelő" kórházi kapcsolatokkal. én is a levélírást választottam. "Cocciális szféra, sok emberrel találkozom, megperszemár regisztráltam, van TAJ-kártyám, meg vagyok keresztelve"... meg ilyesmi. Próbáltam jó színben feltüntetni magam...

Hamarosan jött is a válasz. Gyanús volt rögtön, mert "Honfitársnak" szólítottak. "Sajnos így, sajnos úgy," de a lényeg a lényeg: Brüsszel elszúrta. Nem. Elszarta. De a magyar kormány mindent megtesz, annak érdekében... és hamarosan és értesítenek... és addig is... üdvözlettel...

Addig is... Mi legyen ? Vegyek fel kedvezményes hitelt ? Örüljek, hogy Budapesten focizik a Mönchengladbach ? Várjam meg a nemzeti konzultációt ? Áááá. Nem.  A "Te légy pozitív, ne a Covid teszted" mottót követve elhatároztam, hogy kivárom, míg az orosz vakcina elérhető lesz számomra. Azt fogom kérni, nem a drága angol cuccokat. Garantált mellékhatásként pedig pár hétig be fogom a pofámat. 

Csak szúrjon már meg valaki !

Mm

A bejegyzés trackback címe:

https://saratov.blog.hu/api/trackback/id/tr5816420580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása