Tej-chi

The Milkman

The Milkman

Félpercesek

2020. január 25. - The milkman

Olvasom, hogy Örkény István a "rendes" munkahelyén sem tudott kibújni a bőréből: folyton verselt és ironikus "beszólásokkal" szórakoztatta a körülötte lévőket. Én azt már megtanultam, hogy ez a humorkodás a  mostani munkahelyemen nem megengedett. Mégis csak egy komoly multiról beszélünk... De a mai hosszú műszakomban bújkált bennem a "rímördög", És ilyen akciós rádióreklámokat dolgoztam ki, természetesen "saját felhasználásra". 1. Öngyilkosságon gondolkodik, vagy egyszerűen csak lekötözné anyósát ? Jöjjön el a Spárba, most olcsóbb lett a spárga. 2. Alvászavar, rossz álmok ? Jöjjen el a Spárba, van lepedő , s párna. 3. Magányos, deprimált ? Megértésre vágyna, hát jöjjön el a Spárba..." !. 4. Szingli , társaságra vágyik ? Jöjjön el a Spárba és rendeződjön párba..."

Jó, tudom hogy nem egy örkényi szint, de mégis az ember jól elszórakozik... magában. Egészen addig, amíg a "kedvesnek mondott" munkatársam mellém állt és megkérdezte tőlem: - Te meg mi a f...t mosolyogsz ? Szerencsére a verbális durvaságra nem hasonszőrű választ adtam, íme: - Ó . én csak dolgozom, örkény és dalolva...

Fejcsóválva otthagyott. Mint eb a Szaharát... - ahogy szokta volt mondani egykori szombathelyi barátom. De én még utána szóltam: -  Legmerészebb álmaink is megvalósíthatóak !

Na, így végződött az Örkény est a Széna téren.

Mm

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://saratov.blog.hu/api/trackback/id/tr9815427840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása