Tej-chi

The Milkman

The Milkman

Média

2019. október 27. - The milkman

Ma két - jól szituált, de természetesen viselkedő - korombeli férfi is megszólított az "indexes" videó kapcsán. Pár mondatot váltottam velük (külön-külön) Egyikük annyira megnyílt, hogy elárulta:ő is volt már ilyen helyzetben. Kiégve, kirúgva...- Mihez kezdett ?! - kérdeztem. - Na ez az ! Semmit ...csaknem feléltem a vagyonom, mire újra lábra tudtam állni.De most már jól vagyok... S valóban. Tényleg jó formában volt. Kissé elcsodálkoztam azon, hogy a média ereje még uszkve' fél év után is érezhető...Ennek "örömére" perverz dolgot vittem véghez: nagyon hosszú idő után, megnéztem egy híradót a televízióban....Elejétől a végéig. Igen a végéig, mert arra vártam, hogy a műsorvezető valamikor felfedi magát: ő tulajdonképpen parodizálja a hír-adást, de most már komolyra vált és a demagógia helyett elmondja, hogy mi történt a nagyvilágban...De nem. Csak mondta, amit előírtak neki. És az egész testbeszéde,mimikája ezt sugallta: És Ti még ezek után "félreszavaztatok ?!" Igen. Szavaztunk. És ha előbb látok egy "ilyen" híradót , még tüntetni is mentem volna, pedig elég beszari alak vagyok...De egyet nagyképűség nélkül állíthatok: az a kevés fellépésem a médiában - kivétel nélkül - hiteles volt. Annak a megítélése, hogy ki, milyennek lát/látott : egyéni, szubjektív vélemény, tiszteletben tartom.

Az állampolgárok "elbutítását" nem tudom tiszteletben tartani, elítélem.A "médiás" élményeim után pedig nem tehetek egyebet, mint a könyvek iránti vonzalmamat még erősebbé teszem.

Mm

A bejegyzés trackback címe:

https://saratov.blog.hu/api/trackback/id/tr515267628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása