Tej-chi

The Milkman

The Milkman

Elment...

2019. október 21. - The milkman

Volt egy focihálóőr, a legendás kapusokat adó Vas megyében, aki arról volt híres, hogy kitűnő érzékkel mérte fel a kapura tartó lövéseket. Azokra a kísérletekre, amire azt gondolta, hogy nem érdemes reagálnia, lakonikusan ezt mondta: Elment ! A "módszer" jól is működött egészen addig, míg egy "elmentnek" minősített lövés a hálóban kötött ki. Ezen sem "akadt ki"emberünk  (edzőjével ellentétben) hanem felhúzva vállát ennyit mondott:- Én is tévedhetek...

A story akkor ugrott be, amikor megnéztem és lelkileg feldolgoztam a World Press fotókiállításon látottakat. A megrázó erejű fotókhoz csak desszert volt a mérhetetlenül "magyaros" szolgáltatás. (Hosszú sor a pénztár előtt. A pénztáros erre úgy dönt : bezár... és - mutogatva -  átirányítja a főleg turistákból álló embereket egy másik kasszához, ahol viszont csak jó magyar forinttal lehet fizetni... Welcome to Hungary!)

Én azt tapasztalom, hogy egyre többen észlelik : az Emberiség jó ütemben halad afelé, hogy elpusztítsa önmagát. Persze áltatjuk magunkat, hogy: "ez minket nem érint...", meg majd csak lesz erre is megoldás..." meg persze: "...fogyasszanak a szegények kevesebbet, de nekem ami jár, az jár..."

A világ "vezető" politikusai pedig egymás vállát veregetve ( lásd B. Johnson Canossa-járását a magyarok által nagyon kedvelt Brüsszelben...) győzködnek minket, hogy "itt minden rendben van/lesz, csak tessék már ránk szavazni , mi pedig jól elintézzük a dolgokat... és a bolygót..."

Még "szerencse", hogy vannak olyan vezetők , mint például a rövidesen magyar honban vizitáló török elnök - akik tesznek róla, hogy kevesebb ember szívja el előlünk a (már erősen szennyezett) levegőt és etnikai tisztogatásba kezdenek... Biztosan izgalmas workshopot tart magyar támogatóinak Budapesten e témában a nagyvezír...

Én itt szeretném megköszönni a magyar külügyminiszterünknek, hogy személyesen is kiállt a kurdok elleni offenzíva mellett. Tényleg ! Mikor az említett nyilatkozatát olvastam, visszagondoltam a fent említett kapus (és szerintem fel nem fedezett filozófus) mondatára.: - Elment.. Igen, elment. A politikusok esze és vele együtt az a remény, hogy az Emberiség tesz valamit a bolygóért és embertársaiért.

De... "én is tévedhetek..."

Mm

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://saratov.blog.hu/api/trackback/id/tr6415244406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása