Tej-chi

The Milkman

The Milkman

Neked mid van ?

2019. szeptember 21. - The milkman

Nekem most megint fülgyulladásom... Be-beeee! Már többen leírták (pl. Antoine de Saint-Exupéry: Citadella), hogy  tapasztalták a világban: egyes emberek, - főként egy bizonyos kor után - már-már büszkén emlegetik , hogy milyen testi bajaik vannak, sőt (és ez is olvasható a Citadellában) még ragaszkodnak is hozzájuk...Egyfajta védjegy, egyfajta indok, hogy ők miért nem tudnak teljes életet élni...Furcsa... Én bátran lemondok erről a "védelemről", mert a fülgyulladás, apró, de kellemetlen betegség. Kihat a társas kapcsolatokra is, hiszen egy picit megsüketülsz...

Nos ilyen "súlyos" betegséggel vettem részt egy konferencián, ahová némi távolságtartással közeledtem, mivel nagyon magas pozíciókat betöltő menedzserek között és értő hallgatóság előtt kellett szerepelnem. Mert kaptam 15 percet (mindenkinek ennyi járt), hogy elmondjam: nekem mim van az adott témában.

Nagyon kellemesen csalódtam a közösségben és magamban is....1. Az ott lévő vezetőket és szakembereket valóban foglalkoztatta a téma és nagyon sok érdekes ötlet merült fel,amit megosztottunk egymással. 2. Rájöttem, hogy e témában nekem is van valamim: 27 év tapasztalat, amit a kereskedelmi szektor minden területét átöleli. Inkább az időkorlát szabott gátat a tömérdek példának, de úgy érzem az üzenetem "átment".

Miután barátságos beszélgetésekkel véget ért a több mint 5 órás rendezvény, örömmel tapasztaltam, hogy fülfájásom is enyhült. De egy pozitív élménnyel gazdagabb lettem.

A mai világban ezt meg kell becsülni.

És Neked ? Mid van ?

Mm

 

A bejegyzés trackback címe:

https://saratov.blog.hu/api/trackback/id/tr6015139168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2019.09.26. 22:27:36

nem írnám le kommentben, de egyszer, személyesen, ha összefutunk a bözsiszigeten...
süti beállítások módosítása