Tej-chi

The Milkman

The Milkman

Ez NEKEM jár...

2019. június 14. - The milkman

... már mint nem Milkman-nek. Nem . Nekem a pofám jár. Most más a téma:

Ugyanis ma felfedeztem azt, a fogyasztási kultúra által kitermelt embertípust, akit a milliókba kerülő reklámszlogenek átprogramoztak: (példa): " Mert megérdemled..."

Történt, hogy a reggeli tejcsarnoki csúcsban hamar felmértem, hogy a Tejosztályon biztosítani kell az alapellátást, azaz:tejet, vajat és a főzéshez nélkülözhetetlen  cikkeknek (tojás) a polcon a helyük.

Ennek szellemében dolgozott az egész osztály. Azaz jómagam , Milkman. Egyedül. Igen hamar kiszúrtam, hogy a kaukázusi ivójoghurtok választéka hagy kívánnivalót maga után, de így is legalább 5 féle-fajta termékből lehet kielégíteni a reggeli vágyainkat.

7 órakor  általában a korán munkába igyekvő, vagy a már szolgálatban lévők az első vevőink.

Így nem okozott nagy feltűnést, amikor az egyik biztonsági cég munkatársa tűnt fel a joghurtos polc előtt és csodálatos, latinos testbeszéddel adta tudtára a"világnak", hogy NINCS a polcon a kedvenc ivójoghurtja...

Rám nézett, de nem mert szólni, hiszen én( nem kevésbé látványos testbeszéddel) a raklapnyi kancsós tej célállomásához való eljutását menedzseltem...

Erre ő leemelt egy ivójoghurtot a polcról és ideges mozdulatokkal rázogatni kezdte. Szerintem tesztelte...

A joghurt kiállta a próbát ( a palackban lévő kotyogást én is hallottam)

Határozott léptekkel és látszólag sértődötten állt tovább : kibabrált vele a világ...

Már-már a tanulságot igyekeztem belehelni a Saratov család tejfridzsiderébe, amikor megszólított egy Vásárló: - Ön segített nekem a legutóbb is... Le tudnak venni nekem a polctetőről egy X márkájú WC papírt... én nem érem el - mondta

- Hogyne ! - válaszoltam kereskedőhöz méltóan és rövid séta és pipiskedés után után a kezébe adtam a keresett papírtekercset.

Ő summázott: - A szaráson nem spórolok, ez nekem jár, köszönöm a segítséget !

Reggel , 7 óra 12 perc . És már bölcsebb vagyok.

Ez meg nekem jár.

Mm

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://saratov.blog.hu/api/trackback/id/tr6314893320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2019.09.26. 21:29:42

a rajhonás kefírmixelést választotta a silbak, de ibike nem volt a környéken, legnagyobb bánatára.
süti beállítások módosítása