Tej-chi

The Milkman

The Milkman

Ez már gyanús...

2019. április 30. - The milkman

... mármint ez a rengeteg visszajelzés. - Tamás. láttuk, hallottuk magát, big riszpekt, meg ilyesmi. Húazannnya.

A Tejcsarnok azonban a földön tart. Főleg akkor , amikor eltörött tojásokat kell felitatnom a padlóról, vagy - takarásból - végignézem, ahogy fiatal kollégám feltakarítja valakinek a... illetve az ürülékét. Igen, valaki a boltban oldotta meg a nagy dógot és az illatos zsebkendőt behajította a polcok közé.Ja, szar az élet, mi ?!

 Nagy, büdös riszpekt , ember (?)... Na, de itt jön egy úriember...

Egy idős úr  kezében egy dobozos tejjel közelít hozzám és azt mondja nekem.- Na, most kifogok magán !

- Állok elibe, fogjon ki ! Mire ő.: - Mit jelent ez a rövidítés a tejesdobozon,hogy ESL ? Mire én kapásból: - Alázatosan jelentem nem tudom, de ígérem holnapra utánanézek az interneten.

Az idős úr eltátja a száját: - Tudja, hogy ön különleges ember ?

Én: - Lassan már én is elhiszem... De ön szerint miért ?

- Hát nagyon kevés ember ismeri be, ha valamit nem tud. Inkább hímelnek-hámolnak, meg ilyesmi.

- Hát hímelni még én is szoktam, de tényleg nem esik nehezemre bevallani a tudatlanságomat. Félrevezetni pedig nem áll szándékomban.

Emberünk még néz egy darabig, majd fejét csóválva elindul a pénztárak felé, maga elé motyogva: - Különös... Különös...

Tisztelt Uram ! Az ESL (extended shelf life) egy olyan eljárás, melynek eredményeképpen a tejet, hűtött állapotban hosszabb ideig el lehet tartani és több vitamint tartalmaz, mint az ultrapasztőrizált termékek.

Ezt nem egy különleges ember mondja, hanem a Wikipédia súgja.

A dolgozó népet szolgálom ! Ki.

Milkman

 

 

-

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://saratov.blog.hu/api/trackback/id/tr1814795708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása