Tej-chi

The Milkman

The Milkman

Azt a Krú...

2024. március 02. - The milkman

Vallom: munkahelyem sokkal izgalmasabb, mint egy Netflix-sorozat. Kiszámíthatatlanul jönnek a jelenteket, fordulatok, poénok. Íme egy, tegnapról. Egyik vezetőm, akinek szimpátiáját valami oknál fogva mindeddig nem sikerült kivívnom, magához hív és gyanakodva megkérdezi: - Miért beszélgettél olyan sokáig azzal a házaspárral? - Hát, egyrészt ez a munkám, másrészt pedig szerették volna elmondani, hogy a kiszolgálásom és a modorom "Krúdy-karakterekre" emlékezteti őket. Én pedig megköszöntem a bókot és elmondtam nekik, hogy én is szeretem Krúdyt. - Aha.. (és az arcvonásai még gyanakvóbbá váltak). De a Krúbi nem is a te korosztályod...na, figyelj a többi vendégre is! Meg fel is kellene már söpörni!

Igen, ezek a generációs különbségek. Figyelmes maradok és saját házam táján söprögetek.

Mm

 

A bejegyzés trackback címe:

https://saratov.blog.hu/api/trackback/id/tr7218343983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása