Tej-chi

The Milkman

The Milkman

A kor

2023. november 21. - The milkman

Állítólag Pablo Picasso élete utolsó évtizedeiben "nagyon gyerek" akart lenni. Vagyis: a Mester  újra a romlatlan, gondtalan, szabad, gyermeki tudatállapotát szerette volna visszanyerni és így alkotni. Hmm. Jövőre leszek 58, Picasso-val tartok! Nézzük! Hamarosan elkezdem új munkámat egy gyorsétteremben. Jeleztem a vezetőknek, hogy  szívesen szolgálok ki  vendégeket, mire ők boldogan mondták, hogy ez a feladatkör "nem túl népszerű" a munkatársak körében, úgyhogy...GO! 

Tovább! Már második évemet koptatom egy színész stúdióban. Az a nagy megtiszteltetés ért, hogy a meglévő csoportom mellett lehetőséget kaphatok "vendégszereplésre" egy alkotó csapatnál, akik Shakespeare műveit dolgozzák fel, szorgalmasan. Tegnap Lear királyként dohogtam nagyokat, de jutott egy kevés Falstaff is. A rendezőnek jeleztem, hogy képes vagyok "fiatalabb" bőrbe is belebújni, mire ő: - Tudom... Látom. Lesz még lehetőség!

Hát...a kiváló angol drámaírón nem múlik. Szerep van elég. Most már csak nekem kell elhinnem magamról, hogy a kor nem számít.

Hát akkor...

Pablo, gracias amigo! Találkozunk a játszótéren!

Mm

A bejegyzés trackback címe:

https://saratov.blog.hu/api/trackback/id/tr2818263649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása