Tej-chi

The Milkman

The Milkman

Sok

2023. július 19. - The milkman

Ha Jürgen Klopp hisz Szoboszlai Dominikban, akkor én miért ne tenném? Hát persze, hogy örülök a liverpooli szerződésének és sokad magammal várom debütálását a világ legjobb, nemzeti bajnokságában. 
"Csak" arra kérem a sport újságírókat, hogy a bajnokság kezdetéig hagyják dolgozni a magyar sportolót. Igen! Illeszkedjen be a vörösökhöz, vívja ki a helyét a csapatban, értse meg mit akar a német edzőzseni. Ez a most a föladat és nem is kevés.

DE azt, hogy mit evett éppen az interjú előtt, hány tetoválással büszkélkedhet, és hol talál magának lakást...kérem , ne írják meg. Naponta háromszor. Elég egyszer megemlíteni egy bulvárlapban/felületen.

Miként azt a hírt is érthetetlenül fogadtam, hogy megszerezte első gólját, McAllister passzából, EDZÉSEN. Hát én NEM borzongtam bele ebbe a hírbe. Van egy sanda gyanúm, hogy - Brexit ide vagy oda - Angliában is SOK gól születik egy fociedzésen. Szerintem ENNEK SINCS hírértéke. 

Szóval kicsit besokalltam Szobó életéről szóló hírektől. Jobban tetszett az az írás, amit a Puskás Akadémia felkészülési meccséről szólt. "Német, másodosztályú ellenfele a második félidőben négy góllal terhelte meg a magyar csapat kapuját." Gondolhatnánk, akkor lehet ez még egy tisztességes 4:2-es zakó vagy ehhez hasonló... De nem. Már az első félidőben is kaptak egyet a felcsútiak, így 0:5 lett a végeredmény-

Na. Ez is sok. 

Mm

A bejegyzés trackback címe:

https://saratov.blog.hu/api/trackback/id/tr518173308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása