Tej-chi

The Milkman

The Milkman

Átverve

2022. október 02. - The milkman

Már megint átvertek. Engem. Hát ezt nagyon utálom...Ki volt az?! Hát Brüsszel. Mindezt a Tények című hírműsor egy perces adásából tudtam meg. (Az autóverseny szerelmesei ezt is megkapják a TV-ben a futam mellé: aktuális híreket a világból.) Hát...nem tom'... Szerintem EZ is egy nagy átverés: nézed a kedvenc sportműsorod, amit, megszakítanak és gyorsan közli veled az egyébként dekoratív egyperces bemondónő, hogy: "...méltán érezhetik magukat átverve a magyar emberek. Brüsszel egy éve még azt ígérte...satöbbi, satöbbi." Köszönöm a hasznos információt, de ellettem volna nélküle is. Eddig nagyon jól telt a hétvégém, találkoztam szeretteimmel, nagy egyetértésben beszélgettünk, játszottunk, sétáltunk. Noch dazu a Forma 1 világa engem kikapcsol. Érdekel a száguldó cirkusz. Erre jön a "Hírek egy percben". Csak hogy tudjam, hogy hol a helyem... 

Érdekes...Brüsszelre nem haragszom. A Tényekre viszont igen. De...biztosan bennem van a hiba. Ezért tudnak átverni. Brüsszelben és itthon egyaránt...

Na, ezek után a Belga Nagydíjat kihagyom vasárnap délután... Ez tény.

Mm

A bejegyzés trackback címe:

https://saratov.blog.hu/api/trackback/id/tr5417945290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása