Tej-chi

The Milkman

The Milkman

Párosujjú KATÁs

2022. július 14. - The milkman

Mikor látjuk beee-eee végre, hogy birkáknak néznek minket a politikusok ?! 4 évente urnák elé vonuló birkacsordának, akik - sajnos - szavazati joggal bírnak, így mee-eeg kell őket győzni/venni, hogy kire húzzák bee-ee az x-et, a patáikkal. Tegnap én is kint legeltem a Kossuth téren. Az egyik - politikus - felszólaló a következőt találta mondani a nyájnak: " Ne féljetek a kormánytól. Ti vagytok az ő főnökeik !" A legendás, Bryan élete című film jelenete jutott eszembe, mikor a Messiás önállóságra bátorító beszédéhez - az ujjongó, igent skandáló tömegben - valaki halkan hozzátette: "Én nem..."

Hát én sem. Nem vagyok KATÁs, nem családban élek, nem járok focimeccsre ... és nem vagyok birka !

Neee-eem ! Nem akarok mindig a gulyásra figyelni, hogy most éppen mi fog történik az életemmel. Állatkertben érzem magam: jön az Ormányinfó a zoo közepén, az állatok összefossák magukat, visszamennek a kis ketrecükbe és várják a kaját. "Csak rosszabb ne legyen..."

Hát én felmutatom a páratlan ujjam, kinyitom a kocsmaajtót és megyek... beee-ee.

Na viszlát , este a Vágóhídon.

Meemee

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://saratov.blog.hu/api/trackback/id/tr217882981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása