Tej-chi

The Milkman

The Milkman

Az ügynök élete 2.

2021. augusztus 13. - The milkman

Bécsben jártam, korán keltem, valamire felfigyeltem, mi az ? Egy, az osztrák fővárost jól ismerő magyar barátom szerint: "A tahóság hiánya..." Jawohl, így igaz. Tahó Öcsiként indultam el az ütött-kopott Déli pályaudvarról és Hahó Bruder-ként érkeztem meg a Hauptbahnhofra. A magyar "oldalon" nem próbálkoztam a mosdó megkeresésével, a sógoréknál igen: a patika tisztaságú WC-k a pályaudvaron fizetősek (persze... kártyát is elfogadnak), de egy bon ellenében levásárolható a pisilésbe-mosakodásba fektetett összeg, a vasút területén kijelölt boltokban. Itthon olvasom, hogy boldog-boldogtalan a Balatonba pisál, mert kevés a klozet, viszont fizetős. Ha megnézzük a budapesti belvárosi házak falait láthatjuk, hogy itt sem jobb a helyzet. Lehet férfi, lehet eb, a hugyozás egyre megy: a falra, a kapualjban. Ezt a problémát még nem sikerült megoldanunk, pedig még csak operatív törzset sem kellene felállítanunk hozzá. Hanem több mobilbudit. (lásd: Amszterdam) Addig el kell fogadnunk: nyugaton több a budi, nálunk nagyobb a büdi... Más.Két helyen kértem tájékozódási iránymutatást az osztrákoktól: mindkétszer udvariasan segítettek, egy helyütt pedig még további tippeket kaptam - írásban !!! - célom eléréséhez. Hmm.

Ma felhívtam (Budapesten) egy - német tulajdonú - cég ügyfélszolgálatát. Még el sem tudtam mondani a problémám "gyökerét", amikor az unott hangú "kólszenteres" harmadszor is elmondta: be kell "fáradjak" egy szalonba, ő nem tud segíteni. Annyira bepipultam, hogy magamtól rájöttem a megoldásra...(nem árulom el a szolgáltatónak a "know-how-t...")

S hogy végképp hazaérkeztem, azt akkor tudtam meg igazán, amikor a munkahelyemre ebédet rendeltem. Gyanúsan hosszú várakozás után felhívtam az éttermet, hogy "hát már bocsánatot kérek". de még mindig nem kaptam meg a hőn áhított fasírozottamat.. "Igen, mert nagyon vicces néven rendelte meg, és ilyet nem szoktunk teljesíteni, uram..." Mire én: "Igen, uram, de én már többször rendeltem ezen a néven és most is előre átutaltam az összeget." Ő erre azt mondta, hogy " ő azt nem látja..." De akkor hamarosan elkészítik a kajámat... A rendelésem (és fizetésem) után bő három órával meg is érkezett az étel. Nem volt túlságosan finom. Miután megettem, arra gondoltam, hogy felhívom az éttermet és elnézést kérek tőlük a rendelésemért: őket választom, előre kifizetem, udvariasan érdeklődöm, majd még meg is eszem a későn kihozott ételt. De nem hívtam fel őket. Ehelyett felhívtam a magam figyelmét, hogy a bécsi napok elteltek és újra Budapesten vagyok. Tahóföldön.

Akinek nem inge...

Mm

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://saratov.blog.hu/api/trackback/id/tr9816658884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása