Tej-chi

The Milkman

The Milkman

Krétakör

2021. március 08. - The milkman

Izgatottan ébredtem. Első digitális óránkra készültem hétéves fiammal. ( Egyébként minden stimmel izééé... "alkotmányilag" ?! Brúnó 7 éves, de még/már elsős , én pedig bár férfi vagyok, de elvált apa, nem mellesleg személyesen ismerem Alföldi Róbertet... ) Hamar kiderült, hogy ezek a tények ITT nem relevánsak, s mivel nem a KRÉTA programot használtuk, flottul becsúsztunk az órára. 7:51 perckor. Rajtunk kívül az osztályfőnök volt jelen, éppen reggelizett. Mint  "kezdő",  a NAT-ot csak felületesen ismerő szülő, egyből kezdeményeztem, hogy énekeljük el a Himnuszt... - Nem szükséges - mondta az ofő' és továbbfalatozott. Okoskodásomat hallva, Brúnó kizavart a konyhába : maradjak offline apuka, álljak szépen sorba oltásért, ha nincs jobb dógom.' Jó ! Nem duzzogtam, hanem kihasználva 30 négyzetméteres - de tehermentes !!! - lakásom adottságait, belehallgattam az órákba. Azt kell mondjam: tök jól ment.

Éppen a "K" betűt tanulták a srácok és a tanárnő remek felismeréssel a következőt kérte: - Nézzetek körül a lakásban és mondjatok K-val kezdődő szavakat ! Nagy büszkeséggel jelenthetem, hogy az ÉNFIAM volt az első aki "szólásra jelentkezett" : - Kaka! - vágta a digitális hallgatóság arcába a kétségkívül helyes megoldást. - Őöööö, van más jelentkező is ?! - kérdezte rendkívül diplomatikusan a tanárnő. Vékony hang szólalt meg: - Kúrva ! 

Ezt már én sem bírtam röhögés nélkül. Muszáj volt bekiabálnom a "krétakörbe": - Kovid !

No, itt szakadt meg - teljesen váratlanul - digitális tanítás. A fiamat rövid időn belül kárpótoltam a GTA 5 feladataival, a szülőket pedig "megnyugtatták" a következő információval: " Az oktatás a jövőben kizárólag a KRÉTA program kereteiben belül folytatódik tovább. Jelenleg ez a program nem működőképes.További információkért hívja 1818-at. If you speak English, fuck yourself ! "

Wooow. De itt még nincs "happy end of my" történet...

Délután kaptam egy e-mail-t fiam tanárától. Udvariasan megköszönte "aktív részvételünket" a digitális tanításban, egyben közölte, hogy a "K- betűs" feladvány megoldása a következő: keresztény. Illetve, ha tulajdonnév: Kövér. NINCS MÁS megoldás !

- Jó-jó ! - szipogtam. Ma is tanultam valamit...

Mm

A bejegyzés trackback címe:

https://saratov.blog.hu/api/trackback/id/tr4216454632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szornyeteglajos 2021.03.09. 16:59:23

Ha 7 éves a kölyök, még nevelhető. Te már nem biztos.

hajtospincer 2021.03.10. 13:00:29

7 évesnek gta5? Nincs is több kérdésem...
süti beállítások módosítása