Tej-chi

The Milkman

The Milkman

Ez nem is olyan jó...

2020. október 07. - The milkman

Rozsdás szög van a fejemben...Legalább is így érzem. Mindamellett hőemelkedésem is van, száraz köhögés, gyengeség. Háziorvosom Covid-tesztre terjesztett fel. Ma reggel hívtak is a mentők. Húazannya - gondoltam - ez gyorsan megy ! De nem. Arról tájékoztattak - nagyon kedvesen és érthetően - hogy túlterhelt a rendszer és "eltart egy darabig , amíg kiérnek hozzám." De ha nekem megfelel, be tudok menni a Dévai utcába megcsináltatni a tesztet, ha nem vagyok lázas...  Lázas vagyok - vallottam be töredelmesen. Akkor várnia kell - így a válasz

Várok. Vár rám a munkahelyem is - egy szociális befogadó otthon - mert ha pozitív a lelet, akkor le kell zárniuk az intézményt. Szóval várom a mentősöket ( 1 nap ?! 2 nap ?! Netán több...), aztán az eredményt...Közben próbálok optimistán gondolkodni. Elvégre a nagy filozófus és államférfi , Donald Trump is azt mondta : "Ne hagyjuk a vírusnak, hogy uralja az életünket." És milyen igaza van. Csak ő két nap alatt kijött a kórházból, én két nap után sem kerültem a tesztelésre. De igaz: no panic ! Aztán arra is gondoltam, hogy ha a Fradi focistáinak összejött annyi pénz , hogy két különgéppel repültek Norvégiába, hátha nekem is találnak egy lerobbant mentőkocsit , ami "berepít" sorstársaim közé. De... várok.

Sokan várunk. A SZFE diákjai és munkatársai is várnak. Most már a CEU is (ki)vár. Az egészségügyi dolgozók is várják a tehermentesítést. A "kistafírozott" orvosok is várják, hogy mit hoz a szélsebesen tető alá hozott új törvény.

Nagyon sok ember várja Magyarországon, hogy emberhez méltó körülmények között élhessen.

Az ő nevükben üzenem azoknak a döntéshozóknak, akiknek "ott van a kalapács a kezében":

"Rozsdás szög van a szívemben. És nem tudom mit forgatsz a fejedben.

A testem is fáj, a lelkem is fáj.Jó lenne, ha lenne egy kicsi szünet már...

Kösz szépen, ez nem is olyan jó..."

Mm

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://saratov.blog.hu/api/trackback/id/tr3416230968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása