Tej-chi

The Milkman

The Milkman

Képzelt riport , vele...

2020. augusztus 26. - The milkman

Szép jó napot Covid úr, beszélhetnénk kovidul ?

Nem szoktam... de jó, legyen, válaszolok röviden.

Miért jött vissza Covid úr ? Az életünk így rövidul'.

Önök hívtak kedvesem, és én jöttem kedvesen.

Válogatós Covid úr ? A focistákhoz mért' nem nyúl ?

A kultúrát szeretem, a focistát megvetem.

Kedvenc helye Covid úr ? Ahol igazán vidul ?

A latin népek kedvesem, de Amerikát is lesem.

Meddig marad Covid úr, nyugdíjba, mikor vonul ?

Míg az emberiség ily' hülye, vírusomnak van helye.

Elköszönök Covid úr, hiszen ön még itt virul.

A vírus virul rendesen, az ember önző, kedvesem.

Viszonthallásra !

Viszont. Halásra.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://saratov.blog.hu/api/trackback/id/tr4016178204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása