Tej-chi

The Milkman

The Milkman

Jövőkép 2.0+Stílus

2020. február 07. - The milkman

Szóval...tegnap járt nálam az Ördög. És telehordta lelkemet lesújtó, deprimáló történetekkel. De ma...Ugyanott, ugyanúgy... csupa jó történet. Azaz: ma az Angyalovics Elvtársnő tette tiszteletét és szétszórta lelki bájait a fogyasztói társadalom szentélyén.... emígy: Ma, igen ma, három, azaz 3 Vásárló is figyelmeztetett engem - bizalmasan , négyszemközt ,a polcok között - , hogy "rossz minőségűnek látszó termék " van forgalomban a munkáltatóm által működtetett áruház polcain. És mindhárman kedvesen, jó szándékkal tették ezt közzé... Én - elhivatott munkavállaló - azonnali intézkedést ígértem. És ígérem azóta is...

De akkor jött... Az a nagyon ismertnek tűnő, de még sem celeb , hatvanas éveinek elején járó úriember, aki aludttejet keresett a vele együtt futó, hétévesforma kislányának. Találtunk, levettem, odaadtam, édesen megköszönték...

Majd így szólt az EMBERfia, rám sandítva. - Gyere , kislányom, apunak is keresünk aludttejet... Le tudna venni nekem egy Jägermeistert a polcról ? - vakkantotta felém a fiatalos apuka, és választ meg sem várva, vihogva  továbbügettek a megfelelő irányba...

What !? Was ?! Miafene ?! Humor ????!!! Ajajjj ... Kisvártatva megékezett a vajpolc elé egy sportos, de "nemmai" férfitest... "Vajh' mit akar ? - gondoltam. Vajat akart , az emberfia és rövid disputa után meggyőztem a megfelelő márkáról. Erre ő így szólt :- Tudja, már régóta figyelem magát... (Óóó, szólalt meg hiúságom) ...és örömmel látom, hogy önnek van stílusa. Önnek és a csemegepultos J-nek - mondta. És mivel én dolgoztam Ausztriában, tudom, hogy erre nagy hangsúlyt fektetnek Önöknél...- folytatta. Mire én: - Óóó igen, rengeteg stílusgyakorlatot tanítanak nekünk. ahogy mondani szokták, on the job. Kapjuk a (ki)képzést ! Ő elégedetten bólintott , és mosolyogva  elköszönt tőlem. ..Én, ... én igazán nem kívánok visszaélni a Ő bizalmával, de jó ha tudja az úriember.: J a csemegepultnál , felmondott. Én is. Február végéig képviseljük a "stílust". Márciustól  pedig minden bizonnyal még jobb kiszolgálásban lesz része, hiszen " A stílus, maga az ember..."

És két, nem kívánatos ember odébbáll... A jövő (2.0) elkezdődött. A siker ( valakinek ) garantált...

Mm

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://saratov.blog.hu/api/trackback/id/tr3215462844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása