Tej-chi

The Milkman

The Milkman

És a jött a doktor...

2020. január 22. - The milkman

... és azt mondta, hogy " nagyon rendben vagyok." vagyok. Szóval a háziorvosom újra "munkára alkalmasnak" talált, nem mellesleg meghallgattak abbéli panaszaimat is, hogy egyre gyakrabban rángatózik a bal vállamban valami...Ő tényleg odafigyelt  rám és azt mondta, hogy "sok minden okozhatja", de leginkább a Lyme-kór, ami kilúgozza a magnéziumot öregedő szöveteimből. Nosza pótolja ! - és elköszönt. - Vigyázzon magára ! - szólt az utolsó üzenet és azt hiszem , ennél többet (odafigyelés és jótanácsok) nem várhat el egy páciens egy orvostól.

A gyógyszertárba menet a postán is volt dolgom. Ott már "vékonyabban" csordogált az odafigyelés a pult másik feléről, de megkaptam amit akartam. Sőt. Egy óvatlan pillanatban valaki megérintette a vállam. A postán ! Összerezdültem, de hamar meg is nyugodtam. Egy újabb doktor ! Ezúttal egy jogász. Lassan 20 éve ismerjük egymást, egy korábbi munkahelyemen ő volt a munkajogászunk, nem mellesleg a focicsapatunk megbízható középpályása. (Mint jogász , többet foglalkoztattuk...) Meginvitált egy kávéra, beszélgettünk. Főként rólam... S már-már zavarónak tűnt, ahogy beszélt: a jó kommunikációs képességemről, a színpadi pörformanszokról, a hálózatépítési eredményeimről. "Mit akarhat vajon ?! - szólalt meg bennem az ördög... - Még a kávét is ő fizeti". Aztán hamar rájöttem: Ez az ember szimpatikusnak talált cégvezetőként és rokonszenvvel viseltetik irántam "egyszerű" emberként is. Ennyi. Van ilyen. Csak nagyon ritka. Ehhez nem kell doktori fokozat, de kell egy ember kvalitás. Egy minőség. A kávézó előtt spontán átölettük egymást (Vigyázz magadra ! - elhangzott itt is) és ki-ki elment a dolgára.

Hogy szól az LGT nótája ? " Nekem nem keeeell, nem kell gyógyszer , adjon valami mást..."

Na én most megkaptam!

Köszönöm Nektek: Doktor F.A. és Doktor M.A. !

Milkman

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://saratov.blog.hu/api/trackback/id/tr8015421150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása