Tej-chi

The Milkman

The Milkman

Replay

2019. december 27. - The milkman

Ha újra olvasol egy könyvet, újra nézel egy filmet vagy videót, sokat tanulhatsz belőle. Legfőbbként : MAGADRÓL.

Arról, hogy Te is változol és rájössz, hogy mennyire másként látod és értékeled a dolgokat a világban. Velem ez az élmény ma (is) megtörtént és elégedetten konstatáltam, hogy változom. Másként közelítek az emberekhez, állatokhoz, témákhoz, mint néhány évvel ezelőtt. Évtizedekig hallgattam a "parancsot": - Légy következetes ! Ne lássák rajtad, hogy hezitálsz, gyötrődsz...De miért nem ?! Hadd legyek már egy kicsit esendő, gondolkodó, gyötrődő ember, aki ki meri mondani: - Ma már másként látom ezt vagy azt a szituációt, mint tegnap vagy tegnapelőtt.

Ettől nem lehetek kevesebb. Sőt. feltételezhető, hogy tanultam, tapasztaltam valami újat, ami miatt megváltozott a véleményem. S ha az empátiám is gazdagabb lesz az újragondolástól, még az is előfordulhat , hogy így nyilatkozom: - Átgondoltam a történteket. Ne haragudj rám, kérlek.

Szóval érdemes újra olvasni/nézni... az Életünket. Azért, hogy szebbé tegyük a jelent.

Mm

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://saratov.blog.hu/api/trackback/id/tr1815368526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása