Tej-chi

The Milkman

The Milkman

Még mindig égig égek...

2019. szeptember 12. - The milkman

Persze , hogy én is egy F vagyok.Miért szólok bele a politikusok dolgaiba?!  Amikor az ő kezükben van a pénz, a hatalom és a az önreflexió teljes hiánya. Persze döntsék el ŐK, hogy milyen eszközökkel léphetek be egy parkba. Vagy ki az utcára. Megválasztottam őket. Általában 4 évig döntenek helyettem, aztán szép plakátokon motiválnak, hogy "Menjünk együtt tovább...! "(ma láttam ezt a plakátot a Nyugatinál...) - Menjünk ! Együtt ! Te , ahová én gondolom, én pedig a Margit szigetre - dünnyögöm a bajszom előtt és kirollerezek Margithoz, amíg lehet A Szent Nő otthon van, ez megnyugtat. A Nagyréten telepszem le , félig árnyékos övezetben.Hamar megjelenik (bringával) a füvön egy kigyúrt alak. Leherevedik. Csinál magáról néhány szelfit, nézegeti,még egy kis szelfi, pici nézegetés majd el...A másik oldalon feltűnik egy sportos/karcsú 30-as nő, sportos/foltos vizslával. A kutya boldog. A gazdi nem. Ezt onnan gondolom, hogy Szabó Magdát szorongatva, néha felnézek az olvasásból és azt látom, hogy... a nő ül a kutyája mellett és sír..Néha zokog. A kutya illedelmesen hever mellette és a környezetében futkosó tacskókat méregeti. De a gazdit nem hagyja ott.

Kíváncsi vagyok, mikor jelenik meg az a határozat, hogy Margit szigetről tiltsuk ki a kutyákat...Meg azokat, akik szelfizni járnak a Zöldbe.

Erről jut eszembe... Volt a főiisikolán egy tanárom (nő volt az illető), aki ezt találta mondani: - Aki veszi magának a fáradságot és kimegy a Széchenyibe vagy bármely uszodába... ne vizslassuk már, hogy miért tette... Ő egy SPORTEMBER.

Lehet, hogy fel kell fedeznünk a PARKEMBER-t .Homo Hortus.

Fedezzük fel és hagyjuk létezni.

Mm

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://saratov.blog.hu/api/trackback/id/tr8315069414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása