Tej-chi

The Milkman

The Milkman

Melegszendvics

2019. augusztus 01. - The milkman

Köszönhetően tejcsarnokbéli bejelentett munkahelyemnek, szabadságom ideje alatt kulturális programmal gazdagodtam: elmentem moziba. Ha má' mozi, legyen Művész . Ha má' művész, legyen német film...

És a téma: az apjuk halála után egymásra "találó" fiútestvérek... A jóléti Németországban.

Meg is érintett a dolog és rögtön gondolkozni kezdtem azon, hogy én vajon MOST - függetlenül egy nem várt eseménytől -  milyen közös témát találnék a nálam négy évvel idősebb fiútestvéremmel. A bátyámmal, a múltról.

Eleinte csupa rossz gondolat jutott eszembe, amit ezen a hasábokon talán nem részleteznék.

De ha mégis valami "bejön"a gyerekkoromból és közös: az a KAJA illetve annak hiánya. És ha ezt még (noch dazu!)  át akarom fordítani pozitív irányba, akkor az ugrik be, amikor otthon  - néha - melegszendvicset sütöttünk.

A kiváló szovjet "eletkronyos" sütó megbízhatóan olvasztotta a a kenyérre és az azon lapuló vékony felvágottra a rendkívül drága sajtot. Oly'annyira, hogy én még napokkal a "sütés" után is előszeretettel kapirgáltam le és ettem meg, az "odakozmált" darabkákat. Hmmmm!

És azóta is ez a mottóm, ha evésről és szórakozásról van szó: ha labda és melegszendvics van: MINDEN van !

Na ezekkel a gondolatokkal zárom le a "nyócóraszórakozás" blokkot és adom át magam egy általam készített melegszendvicsnek.

És próbálom felidézni a hetvenes, nyolcvanas éveket...

Na... most már kinyitok egy üveg bort is...

Meleg a szendvics. nem akar kihűlni.

Mm

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://saratov.blog.hu/api/trackback/id/tr4614989446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása