Tej-chi

The Milkman

The Milkman

Mégis kinek az élete ?

2019. július 30. - The milkman

Komoly téma. Azon gondolkodám', hogy mennyi mindenki rendelkezhet az Életeddel. Ha hagyod. És én nagyon hajlamos vagyok/voltam áruba bocsátani nyeszlett testemet és a "mindenkitszórakoztató", filantróp lelkemet.

És "pörgött" az életem. Vagy pörgették. És én megpróbáltam "élvezni".

Most, hogy egy kicsit bölcsebb és - hála a Lyme-kórnak - betegesebb vagyok, no és persze a pénzem is elfogyott , már más a szitu'.

A hirtelen jött népszerűségem rengeteg emberhez "juttatott el", és én szinte senkinek nem mondtam nemet. A beszélgetésekre.

Most eljött ez az időszak is, hiszen - logikus módon - várják válaszomat.

Sokan szerettek volna együttműködni, dolgozni, bevonni engem különböző projektekbe, munkákban, vállalkozásokba.

Ami megtisztelő, persze ! DE alaposan meg kell fontolnom, hogy a - Tejcsarnok mellett - kihez kötelezem el magam.

Ki rendelkezik az életemmel ? Gondolom az Every, meg a Body is rávágja a választ: - You ! Fucking man !

De ha csak a klímaváltozásra, a politikai diszkriminációkra, a társadalmi "normákra", a kisebb közösségek agressziójára stb. gondolok, hát... vigyázni kell. Vigyázni a nagyszerű, kis életemre.

Mert az élet szép. És a Tied....

No idáig jutottam. Szabin vagyok, dél van. Gyere ÉLETEM, elmegyünk ebédelni...

Mm

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://saratov.blog.hu/api/trackback/id/tr6714986778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása