Tej-chi

The Milkman

The Milkman

Ami jár, az megy. De mi jön ?!

2019. július 13. - The milkman

Ma ÉN is megkaptam hőn áhított egyenruhámat ! Sőt, még fel is próbálhattam őket  egy régi, állványoknak, displayeknek és egyéb és elavult reklámkellékeknek helyet adó raktárhelyiségben. De én úgy éreztem magam, mint egy Louis Vuitton üzletben: csak velem foglalkoztak, tükör hiányában térültem-fordultam, hallgattam a kissé sürgető kérdést: - Na ?! Jó a L-es ?!  - Jó, persze, hogy jó... A póló kissé rövid, a nadrág szára méterekkel hosszabb, de csípőből tüzel , a polár felső pedig...khaki szín, sötétbarna Tejcsarnok felirattal.... Hát beszarás. Aki ezt megálmodta.... Tényleg Vuitton keze alatt kellene dolgoznia.. de éppenséggel Monsieur Guilottinnek is írhatnék ajánló levelet.,, (hogy:kapjon már a fejéhez !)

Alig örömködtem ki magam , kezemben az új kollekcióval, amikor jön az utasítás. - A régi ruhát le kell adni ! Gatyát, pólót, fölsőt ! Jön az idegesítő kérdés (tőlem). - Még ma ?! (Értem ezalatt: összefingva, foltosan,savanykás izzadságszaggal ?!) Bizonytalan a válasz:- Lehet később is, de ma már az új ruhában szabad csak dolgozni ! - Igen, értettem ! De az ördög nem alszik... Miközben mérhetetlen óvatossággal (ÚJ RUHA vazzze !) töltöm a tejipar csodáit Saratovék gyomrába, bevillan: - Mi a f.szt csinálnak a levetett ruhákkal ?!

Reinkarnálódik egy külföldi leányvállalatnál ? Szagolgatják a reklámosztályon ? (Illatmarketing). Vagy szövetmintát vesznek belőle, hátha megtudják, hogy az adott munkatárs jóindulatú-e ?! (morbid, tudom...)

De ha én HR munkatárs lennék, biztosan reklámoznám az új uniformist egy-egy konferencián:

"- Munkaerőhiány ?! Nálunk nincs baj. Mindenki khakiban várja , hogy mi történik..."

Mától én is...Eddig sz.rban voltunk, most khakiban Van elmozdulás. Érzed ?!

Mm

-

 

A bejegyzés trackback címe:

https://saratov.blog.hu/api/trackback/id/tr10014942436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása