Tej-chi

The Milkman

The Milkman

A Legek

2019. május 29. - The milkman

Ma találkoztam az eddigi legidősebb tejcsarnokbeli Vásárlóval: elmondása szerint 90 éves a Hölgy,

És jogosan reklamálta, amit reklamált/kifogásolt. Majd megköszönte a tájékoztatást , és el. Szinte ruganyos léptekkel. Ha ezt Helmutnak elmesélem next time...egyből megborotválkozik.

De ma találkoztam az egyik legzseniálisabb munkaerőhelyzet-megoldó szituációval is:

Én - eddig - nem tudtam, de a hír igaz: a Tejcsarnokot is üzemeltető cégnek VAN külön toborzó irodája ! Azt is megtudtam, hogy oda SEM jelentkeznek emberek, mert ...

... a mondatot a kitűnő háer szakembereknek kell befejezniük.

De ezt  Vas megyében - ahonnan származom - úgy mondják, hogy "a Semmibü', a  Semmiér' méééér' gyünnének ide.."

A toborzó iroda ötlete  - és fenntartása ! - annyira abszurd dolog, hogy hasonlóságot csak a magyar fociban tudok elképzelni, jelesül:  mikor a mindenkori kapitány 50 fősre bővíti a válogatott keretet - mert akkor sokkal erősebbek leszünk ! De aztán bebizonyosodik,hogy tévedtünk. Az 20 fős keretből is csak 2 üti meg az európai szintet, és az 50 ből is...

De , hogy valamit csináltunk.

Én  - a Milkman Produkciós Iroda Tulajdonosa - MOST megosztom a legjobb szöveget, amire lesz kapás:

JÓ EMBERT KERESÜNK, 300 EZRET FIZETÜNK .  www.tejcsarnok.hu

Ennyi !

Ja, hogy ez nem tudományos... Meg túl egyszerű. Meg ki fogja ezt kitermelni ?! Meg mi lesz az én kis székemmel, asztalommal, bónuszommal...

A válaszom ugyanaz: JÓ EMBERT KERESÜNK !

Kemény vagyok vazze, mint Pistike a nászéjszakán. 1988-ban :-)

Mm

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://saratov.blog.hu/api/trackback/id/tr114868570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása