Tej-chi

The Milkman

The Milkman

Függő (?!)

2019. május 05. - The milkman

Én nem tom'... lehet, hogy függő lettem. 4 napja nem voltam a Tejcsarnokban és...

És... ki merem jelenteni: hiányzik. Elvonási tüneteim a következők:

1. Kinőtt két tejfogam

2. Ki-be rakosgatom a konyhai hűtőmben a tejes, sörös, üdítős palackokat...

3. Délelőtt lementem a közeli pékségbe és minden vevőnek köszöntem (ők viszont nem...)

4. Nem vagyok benne biztos, de - már elnézést - mintha egy kis tejet pisiltem volna ma este

5. Napok óta nem káromkodom

Szerencsére holnap hétfő. Friss szállítmányok érkeznek a Tejcsarnokba. de jóóóóó ! Tele újonc bélbacikkal és nyiladozó élőflórákkal.

Jaaaj. alig várom már, hogy köszönthessem Zúz Marát és Jég Bondot a raktárban.

Most tényleg: függő vagyok ?!

Na mindegy: Danone mondja Kefírnek, hogy egyszerű...

Mm

 

A bejegyzés trackback címe:

https://saratov.blog.hu/api/trackback/id/tr5914809614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása