Tej-chi

The Milkman

The Milkman

Káócsing...

2019. április 22. - The milkman

...manapság mindenkiből lehet coach, nemdebár ?! Dedebár !

Engem is sokat kapacitálnak, hogy vágjak bele, de én jelenleg jól érzem magam a Saratov család zümmögő (néha berregő) kórusa mellett.

Azt is sokan gondolják, hogy engem már agyon kérdeztek a Tejcsarnokban, hogy mit lehetne másként, vagy jobban csinálni a munkafolyamatokban, elvégre...

Elvégre, mi ?! Én egy árufeltöltő vagyok, ne okoskodjak bele egy már jól működő rendszerbe. Nem ezért fizetnek. Minden egyes apró változtatásomat - ami szerintem racionális volt - azonnali korrekció és asszertív visszajelzés követett :

Ez van, így kell, csak így lehet, csináld.

Igen. Újabb tanulság.: aki qrvának szegődik, ne várja, hogy novella felolvasásokat kérnek tőle.

Tejcsarnok. Helyre tesz és ott is hagy.

Szeretem.

Mm

 

A bejegyzés trackback címe:

https://saratov.blog.hu/api/trackback/id/tr6614780656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása