Tej-chi

The Milkman

The Milkman

Jaaaj, mit csináltam ?! 1.rész

2019. április 14. - The milkman

...éppen a Tejcsarnokba készültem, amikor megtudtam a hírt: egy neves hírportál lehozott rólam egy videót. A kisfilmet elég régen vettük fel, az elmúlt hetekben oly' nagyon nem is foglalkoztatott a sorsa. Őszintén szólva : el tudtam volna fogadni, ha azt mondja a szimpatikus újságíró, hogy nem ütötte meg a hírportál nívóját...

A furcsa azonban az volt, hogy délután megállás nélkül berregett a zsebemben a telóm, ami később teljesen kimerülve, lázasan lemerült...

Három óra magasságában megszólít egy kedves női vásárló, kisgyermekkel az oldalon: - Ne haragudjon !

Én (Vevőre) sosem haragszom... Már vizualizáltam az áruház alaprajzát, hogy meg tudjam mondani, merre található a pelenka, a nedves törlőkendő, vagy a kedves Disney figura.

DE nem ez a kérdés jött ! Hanem az ifjú anyuka elmondta, hogy látta a videót és rám ismert... És GRATULÁL.

Hebegve megköszöntem... G r a t u l á l ?! Mihez ?

Tudtam, hogy a szünetem csak három óra múlva esedékes, ezért fegyelmezetten a munkába temetkeztem. Volna.

De röviddel a hölgy után, jött egy férfiember aki így szólt: - Tamás ?

Csak bólintani tudtam.- Gratulálok, nagyon emberi amit mondott. ! 

Bólintani tudtam. Emberi ?! Én állat, mit csináltam ?!

Aztán lassan összeállt a kép. A következő vevőnket meg sem vártam, hogy kérdezzen.

- Igen, én vagyok a videón !

- Milyen videó ?! Azt mondja meg, hol találom a tökmagot !

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmm:-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://saratov.blog.hu/api/trackback/id/tr6414763502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása