Tej-chi

The Milkman

The Milkman

Kontraszt

2024. április 23. - The milkman

Döbbenten olvastam, hogy folytatódik a Győzikesó'. Nyilván azért, mert a kereskedelmi csatorna felismerte: van rá igény. Miként a rövid híradásokban megjelenő háborús és tragédiákkal teli beszámolókra,az óriásplakátokon megjelenő "magyarellenes" üzenetekre meg ... folytassam? Ti és MI. És aki nem velünk, az bizony... másik kasztba tartozik. 

Na, ennyi lelki alapmuníció után megtekintettem a Származás című filmet, harmadmagammal a Művész moziban. Körülbelül a negyed órával a film kezdete után kezdtem el SÍRNI és ez a folyamatos - belső - zokogás kitartott a film végéig. Soha, semmikor nem kavart fel lelkileg egy film, mint ez - az amerikai betétektől túltolt - dokumentarista, arcab@szó alkotás.

Kóvályogtam a mozi közösségi területén. Közben néztem a monitorokon, az új filmeket promotáló bejátszásokat. 

A Győzikesó nem volt köztük. Megnyugodtam. Valamelyest. Kimentem a körútra... Majd, kisvártatva vissza a moziba.

Leültem egy kanapéra és iszogattam. Védettnek éreztem magam. Nem akarok kimenni. Túl nagy a kontraszt.

Tudom, hogy velem van a baj.

Mm

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://saratov.blog.hu/api/trackback/id/tr9818388425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása