Tej-chi

The Milkman

The Milkman

A képzett beteg

2021. november 18. - The milkman

Nehéz helyzetben van az egészségügy. A páciensekkel együtt. A Coviddal fertőzött betegek azért aggódnak, hogy elkerüljék a legrosszabbat... a "szimpla" betegek pedig szeretnének "valami"ellátáshoz jutni. Hát, nem könnyű. Pedig a tét komoly. Jómagam is hosszú hetek óta kínlódom szimptómákkal, amik meglehetősen megnehezítik a mindennapjaimat... Természetesen háziorvosomhoz fordultam, akivel "békeidőben" nagyon elégedett vagyok.  A telefonos elérhetőség reménytelen, marad az e-mail.  Kedves, határozott és automatikus válasz érkezik a rendelőből, miszerint a koronavírus miatt csak előzetes egyeztetés alapján... időpontfoglalás... és súlyos esetek... meg egyéb...De VAN ellátás. Jó. Akkor "fellövetek" a felhőbe néhány gyógyszert, amit úgy érzek, hogy KELL az életben maradáshoz. Hoppá ! Jön is a válasz, hogy 3 havi adagot felírtak erre is, mög arra is, most már csak rajtam múlik, hogy meggyógyulok-e. De még egy tipp is jön : próbáljam elérni a tüdőgondozót, "hátha" kapok időpontot és akkor a beutalót kiteszik a portára... Ennyit tehetnek értem. A mai viszonyok között nem kevés... De tényleg. Csörgetem bőszen a gondozót és sokadik próbálkozásra felveszi egy hölgy. Elmondja, hogy másfél hónapos várólista van, de a koronavírus miatt még ez is csúszhat... ÉS! Megkérdi tőlem, hogy "mi a bajom"?" Miután elmondom neki a tüneteket, megnyugtat.: EZ nem tüdőgyulladás, hanem reflux. Javasolja a gasztroenterológiát és elköszön. Önnek is a legjobbakat, kezit csókolom. A "baj" csak annyi, hogy a vérkép eredményeim ( privát laborok által előállítva) nagyon rossz képet mutatnak. "Gyulladásra utaló értékek", olvasom az interneten.

Nosza: összehívok egy kis konzíliumot: feleségem, pszichológus ismerősöm (mégiscsak doktor...) és a közjegyző (hátha kell írnom egy végrendeletet) jelenlétében. Íme itt a terápia: sóbarlang és kevés pia...

Mint képzett beteg, fegyelmezetten betartom az utasításokat, pihenek és olvasok is. Az egyik könyvben akad meg a szemem egy sírfeliraton, amit állítólag Moliérenek tulajdonítanak: "Pedig mondtam, hogy beteg vagyok..."

Nem lettem jobban tőle. Képzelhetik...

Mm

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://saratov.blog.hu/api/trackback/id/tr4516758318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása