Tej-chi

The Milkman

The Milkman

Dehonesztáló

2021. június 04. - The milkman

"Kedveltem a Zámbó Jimmy-t, Vettem neki Lamborghini-t." Vicces, ugye ? Neeeem?! Jó, de akkor sem dehonesztáló. Mert igazából nem kedveltem a fentnevezett előadóművészt, de elfogadtam, hogy sokaknak örömet okozott, és okoz a mai napig. Miért bántanám... Pont én. Akinek aranyere sincs, nemhogy aranylemeze.

A dehonesztáló szó jelentése: megalázó, becsületsértő, lealacsonyító. Kikerülhetetlenül meghonosodott a hétköznapi nyelvhasználatban... Élen járnak ebben a politikusok, rengeteget lehet tőlük "tanulni". Most már fizetett hirdetésekből is megtudhatjuk, hogy melyik közszereplő éppen milyen tulajdonsága és/vagy múltja miatt alkalmatlan... a mire ?! Az nem derül ki. Csak az, hogy ő egy "nemjó" ember. A színészek is két(?) táborra estek szét...Kérdés: mi történik, ha össze kell dolgozniuk egy forgatáson ? Vagy már eleve úgy válogatják őket, hogy nehogy "összedehonesztálják"egymást...

Hová lett a respekt, hová lett a humor, hölgyeim és uraim ? Hová lett - és volt-e egyáltalán - az irónia ?!

Nekem is nehezen megy az "alkotás" ebben a légkörben. Pedig "régen" még ontottam magamból az anyós(sír)verseket. Egyik, sokat utazó mammának' például ezt farigcsáltam:

"Lezuhant az Airbus, Rajta voltál ? Szerbusz!" (Szolgálati közlemény: a mamma' túlélte. A viccet . Engem is túl fog...Respekt.)

Szóval... tisztelettel kérem a közszereplőket, újságírókat, tollforgatókat, nőket és férfiakat egyaránt, hogy ne molesztáljuk, hanem "honesztáljuk" egymást... Naaaa, lécci-lécci. Meglátjátok: mindenki jobban fogja magát  érezni.Tényleg...Köszönöm, Kedves Emberek !  Állati jó, és félig dzsimis kétsorossal búcsúzom:

"Szeressük a másik bocsát,

A jóasszony meg majd megbocsát..."

Mm

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://saratov.blog.hu/api/trackback/id/tr4616582154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása