Tej-chi

The Milkman

The Milkman

Minden egy

2020. július 25. - The milkman

Az Index bedarálásával véget ért számomra egy korszak. Jobban fogalmazva: visszatért egy régi időszak. Ekkor - igazából a nyolcvanas évekről beszélek - rendszeresen az újságokból tájékozódtam a világ történéseiről. Napi szinten vásároltam a Népsportot, emellett szombatonként beszereztem a Népszabadság hétvégi számát.

És olvastam. És elfogadtam tényként, amit ott leírtak. Nem volt más fórum Szombathelyen, ahol "más" hangok/betűk megjelenhettek volna.

Így ezek voltak a Tények. Egy újság "vitte" a sportot, egy a politikát és a kultúrát.

Úgy látom ez a korszak visszatért. Szerintem ez így jó is. Csak bosszantanak azok a cikkek, akik lerántják a leplet a politikai és a gazdasági szereplők "csapatmunkájáról". Sokkal egyértelműbb a kormányzati hírcsatorna: minden rendben van, a magyarok jobban teljesítenek, Brüsszelt - csaknem - el kell törölni a térképről. ( A "csaknem" annak szól, hogy a pénzért azér' sorban állunk a belga városban. Mert Brüsszel egy város...)

Tiszta sor. Egy csatorna, egy hír, aki izgulni akar, az kap egy kis migráns csomagot, vagy "sokkoló" képeket természeti katasztrófákról. Greta Thunberg pedig nincs és nem is létezett. Ő egy svéd mesefigura, aki zölden született és nem akar repülőn utazni. Nem tudni, miért...

Szóval minden egy... Nekem a régi rendszerben is szimpatikus volt ez az "egyszerűség", ezt tanultam az iskolában , erre nevelt a környezetem .

Welcome back ! Marad a BBC News. Jót tesz az angolomnak és rombolja a "megerősödött" magyarság tudatomat.

MM

A bejegyzés trackback címe:

https://saratov.blog.hu/api/trackback/id/tr5116076918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása