Tej-chi

The Milkman

The Milkman

0:3...

2020. május 23. - The milkman

...avagy tényleg minden a régi. Történt, hogy merész elhatározással elmentem egy közeli parkba, ami "csendesnek mondott", őrzött és rendelkezik néhány köztéri erősítő géppel De azt is eldöntöttem, hogy nem csak satnya testemet erősítem, hanem az elgyengülni látszó társadalmi kapcsolatokat is. Ezért köszöntem a park életében résztvevő embertársaimnak. Úgy ahogy első edzőm, a kiváló pedagógus , Szöllősi Emil bácsi tanította: hangosan, a napszaknak megfelelően, "kívánokkal" a végén. Elsőként a park (stílusosan)  zöld egyenruhás őrének szólt az üdvözlet. Ő ezt minden bizonnyal meghallotta , mert rám nézett, de nagyon lassú mozdulattal elfordította a fejét. Pedig a biccentést is elfogadtam volna. Sebaj. 0:1. Az erősítő gépeknél két középkorú hölgyet találtam, akik becsületesen "gyúrtak". Köszöntöttem őket is. Az egy dolog, hogy válasz nem jött, de mérhetetlen bizalmatlanság "sütött" izmosnak tűnő testükről és kérges lelkükről. Oké. Megjelenik egy enyhén (?) pocakos ötvenes férfi, hátizsákkal . farmerben és renyhe tempóban "erősít."  - Ez csak stírölni jött, a vén kéjenc... - gondolhatták, és elég hamar magamra hagytak. 0:2. Kisvártatva megjelent egy apuka, 8 éves körüli fiával és próbálgatták az általam szabadon hagyott eszközöket. Ők jöttek később, gondoltam kivárok, hátha köszönnek. Nyet. De amikor úgy gondoltam, hogy véget vetek a sportolásnak és elhagyom a terepet, az apukára nézve odaszóltam egy " Viszontlátás"-t ! Copy parkőr: rám néz, majd némán , de lassan elfordítja a fejét. 0:3. DE egy igazi sportember nem adja fel. Útba ejtettem egy élelmiszerboltot, mert megszomjaztam .S ha már ott vagyok - gondoltam - begyűjtöm a becsületgólt. Valaki "csak" köszönni fog.. Már-már keresni kezdtem a tekinteteket, amikor hatalmas plakát állított meg a bejárati ajtónál: " Nagyobb kézitáskával és hátizsákkal nem szabad bejönni !"

Tényleg MINDEN a régi. Ettől a társadalmi bunkóságtól jobban félek, mint a vírustól. Mert a vírus ellen lehet vakcinát fejleszteni...

MM

A bejegyzés trackback címe:

https://saratov.blog.hu/api/trackback/id/tr3915714060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2020.05.24. 07:44:10

költözz vidékre, mi szoktunk köszönni.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2020.05.24. 07:45:07

költözz vidékre, mi szoktunk köszönni.
süti beállítások módosítása