Tej-chi

The Milkman

The Milkman

Micimackó teszt

2020. április 29. - The milkman

..."Hát azért van a menedzser - mondja Micimackó - hogy kihúzzon téged azokról a helyekről, ahová azért szorultál be , mert túl sokat ettél." Hát, igen. Milyen igaz. Türelmetlenül várjuk a politikusok , vállalatvezető menedzserek döntését életünk folytatásáról. Illúzió azt gondolni, hogy MI döntünk saját sorsunkról. Egy szűk réteg dönt és döntöget. Biztos vagyok abban, hogy előbb-utóbb "kihúznak minket a szorult helyzetekből". Egy kis időre. Mert a sok milliárdnyi Micimackó és Malacka bizony újra "enni", fogyasztani, közlekedni indul és a világ visszazökken a "régi" kerékvágásába. És újra lesz "szorult helyzet" . A minden helyzetből hasznot húzó, gátlástalan és kicsit butuska Tigrisek bizonyára jól jönnek ki ebből a szituból is. Füles pedig a "nép nevében" megjegyzi: "Tudom, hogy én nem számítok. Így az olvasók átugorják a rólam szóló részeket. Semmiség. Attól én még benne vagyok..."

Hát benne vagyunk. És ha már a tesztelési fázisban vagyunk, teszteltem Micimackót: negatív.

MM

A bejegyzés trackback címe:

https://saratov.blog.hu/api/trackback/id/tr7715648216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása