Tej-chi

The Milkman

The Milkman

Bódogság

2020. január 14. - The milkman

Ma Bódog napja van. Én már ettől bódog' vagyok.No meg attól, hogy közel 15 évi együttlét után, végérvényesen felszámoltam egy hűséges társammal való kapcsolatomat: ő volt a Hitelkártyám. Ő volt az, aki mindig hite(l)getett, hogy "nyugodtan költsél.... neked szabad.... majd a hó elején kiegyenlíted... meg a számtalan előnyök... satöbbi."

A számtalan bejött, de a számtan a végére már nem, mert adósságba keveredtem ... És az ilyen banki kapcsolatban mindig ott van a harmadik fél, aki tönkreteszi az életünket: a kamat.Egy banknál nem lehet félre kamatyolni, itt keményen kamatolni kell. (ha már van olyan szavunk, hogy: bankolni..) Én ezt tettem, de egy megfelelő pillanatban azt tudtam mondani:- Állj ! Kiszállok. És ezt ma - Bódog napján - meg is tettem.

Majd - a boldogságomat fokozandó - betértem egy könyvesboltba - pszt ! én olvasószobának használom - és a kényelmes, párnázott padon ezek a mondatok törtek rám, Boldizsár Ildikó tollából:

"Akkor válik valaki felnőtté, amikor elköteleződik önmaga mellett. Amikor fontossá válik önmaga számára, amikor elkezdi kidolgozni saját, egyéni mintázatait. Elkezd felelősen gondolkozni saját életéről, megtalálja saját értékeit, a célját és a célja eléréshez szükséges eszközöket. A mesék nyelvénél maradva megtalálja segítőit, és megküzd ellenségeivel.Csak ezután tud majd másokról is felelősen gondolkodni , és mások mellett is elköteleződni."

Ki merem jelenteni: A mai napon Boldizsár Ildikó valamint a K&H bankfiók kedves tanácsadója BÓDOG-gá avatott.

BMm

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://saratov.blog.hu/api/trackback/id/tr1715409468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása